Åšwiatowy sukces Logana
|
Autor: Marcin Skrzyński Dodano: 2008-06-11
Wyświetlono: 2756 razy
|
Grupa Renault, wprowadzając w 2004 roku program modelu Logan, wyprzedziła światowe rynki samochodowe. Program, który powstał z myślą o gospodarkach o dużym potencjale rozwojowym, znacznie wzmocnił obecność Renault poza Europą i umożliwił Grupie wejście na nowe rynki, takie jak Indie czy Iran. Pod koniec 2007 roku 35% sprzedaży Grupy dokonywane było poza Europą, co stanowi wzrost z 22,8% w 2004 roku.
|
|
|
Serwis branży motoryzacyjnej dla mediów i przedstawicieli firm.
Aby mieć dostęp do treści tego artykułu, musisz być zalogowany.
JeÅ›li nie posiadasz konta, możesz to zrobić » tutaj «
|
|
|
|
|
» Przygoda w kamperze! Co warto wiedzieć? |
2023-05-31 |
|
RozpoczynajÄ…cy siÄ™ sezon na wyprawy kamperem stawia przed wieloma miÅ‚oÅ›nikami tego typu turystyki zasadnicze pytanie: czy podczas moich wypraw chcÄ™ za każdym razem nocować na zagospodarowanym kempingu, czy zaszaleć i spÄ™dzać noce ?na dziko?, na Å‚oni... wiÄ™cej »
|
|