- TytuÅ‚ „Marka Godna Zaufania 2017” w kategorii samochód osobowy, trafia do Audi
- Badanie preferencji przedsiÄ™biorców przeprowadzone przez instytut badawczy Millward Brown oraz redakcjÄ™ miesiÄ™cznika My Company Polska
Badanie przeprowadzone przez instytut badawczy Millward Brown i miesiÄ™cznik My Company Polska, skierowane byÅ‚o do przedsiÄ™biorców i przeprowadzone metodÄ… ankietowÄ…. Wzięło w nim udziaÅ‚ blisko 1000 respondentów. Celem byÅ‚o wskazanie marek, które ich zdaniem zasÅ‚ugujÄ… na miano godnych zaufania z perspektywy firm, które reprezentowali. WÅ›ród kategorii, o które pytano w badaniu, znalazÅ‚y siÄ™ branże finansowe (banki, ubezpieczenia, windykacja, faktoring), technologiczne (telekomunikacja, sprzÄ™t informatyczny, oprogramowanie), motoryzacyjne (samochody dostawcze oraz osobowe, firmy paliwowe, producenci opon), a także dostawcy wielu usÅ‚ug istotnych z punktu widzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci firmy (np. opieka medyczna, systemy motywacyjne, usÅ‚ugi transportowe, hotelarskie).
W kategorii samochodów osobowych zdecydowanie zwyciężyÅ‚o Audi.
„Samochody z czterema pierÅ›cieniami na masce od dawna cieszÄ… siÄ™ prestiżem i najwyższym zaufaniem kierowców” – powiedziaÅ‚ po odebraniu nagrody Leszek KempiÅ„ski, PR manager Audi. „Mamy ogromnÄ… satysfakcjÄ™ z tego, że ten trend zostaÅ‚ również potwierdzony przez polskich przedsiÄ™biorców. Ogromne zaufanie do naszej marki przekÅ‚ada siÄ™ na sprzedaż, która dynamicznie roÅ›nie i najbardziej zauważalna jest wÅ‚aÅ›nie w gronie klientów biznesowych” – dodaÅ‚ Leszek KempiÅ„ski.
OrganizujÄ…cy badanie miesiÄ™cznik My Company Polska, to magazyn biznesowy skierowany do grupy maÅ‚ych i Å›rednich przedsiÄ™biorców, wÅ‚aÅ›cicieli tych firm i ich menedżerów. Jego zadaniem jest pomagać im w prowadzeniu biznesu, informować o rzeczach dla nich najważniejszych, a także inspirować do rozwoju.