|
|
Audi Q7 ma najlepszą stylistykę wnętrza w segmencie premium
|
Dodano: 2015-09-04
Wyświetlono: 1483 razy
|
Za swoją niepowtarzalną stylistykę wnętrza, nowe Audi Q7 zostało wyróżnione tytułem „Best of the Best” w konkursie Automotive Brand Contest 2015, rozpisanym przez Niemiecką Radę Stylistyki (niem. Rat für Formgebung).
|
foto © Audi |
|
|
Dodatkowo, nowe Audi R8 nagrodzone zostało w trzech kategoriach, a koncepcyjne modele Audi prologue otrzymały „Special Mention” za szczególne innowacje. Łącznie, w piątej edycji konkursu, Audi odbiera aż 16 nagród.
Dzięki wyróżnieniu dla Q7, cztery pierścienie zajęły pierwsze miejsce w kategorii „Interior Premium Brand”. Audi Q7 ujmuje progresywną stylistyką wnętrza i technicznymi rozwiązaniami kategorii high-end. Jak napisano w uzasadnieniu jury: „Stylistyka wnętrza nowej generacji modelu Q7 daje poczucie wielkości, przestrzeni i kulturalnej elegancji. Przejrzysta architektura i logiczna koncepcja obsługi sprawiają, że od razu poczuć się tu można jak w domu, a gustowne i doskonałe materiały wykończeniowe dają wrażenie zasiadania w eleganckiej loży. Dzięki temu, wnętrze modelu Q7 ustanawia nowe standardy w tym segmencie.”
Ponadto, na krótko przed oficjalnym rozpoczęciem sprzedaży jesienią, za stylistykę wyróżniono nowe Audi R8. Ten sportowy samochód został zwycięzcą dwóch kategorii: „Exterior Premium Brand” i „Interior Premium Brand”. Dodatkowo, laserowe reflektory montowane w tym modelu, wygrały w kategorii „Future, Mobility & Parts”.
Stylistyka Audi nie boi się wyzwań przyszłości. Dowodem na to są modele koncepcyjne: Audi prologue, Audi prologue Avant i Audi prologue allroad. Te studyjne samochody otrzymały „Special Mention” – honorowe wyróżnienie za szczególne innowacje, w kategorii „Concepts”. Podczas tegorocznego konkursu Automotive Brand Contest, koncern z Ingolstadt zdobył też nagrody w obszarach „Architecture & Events”, „Campaign”, „Corporate Publishing” oraz „Digital”.
Wręczenie nagród odbędzie się 15 września 2015r., podczas pierwszego dnia prasowego targów IAA we Frankfurcie nad Menem. Konkurs Automotive Brand Contest został powołany do życia w 2011 roku przez Radę Stylistyki (niem.: Rat für Formgebung) - jedno z wiodących, światowych centrów wiedzy o stylistyce. W bardzo krótkim czasie, Automotive Brand Contest przerodził się w jeden z najważniejszych konkursów branżowych.
|
|
Źródło: Audi, informacja Mototarget.pl
|
|
Pisaliśmy również |
» Szczyty sportowego charakteru: od Audi S6 plus do Audi RS 6 Avant performance i RS 7 Sportback performance
|
» Audi SQ8 e-tron - już dostępne w konfiguratorze i w sprzedaży w Polsce
|
Database error: connect(localhost, mototarget, $Password) failed.
MySQL Error: ()
Session halted. | | |