-
Globalna kampania wizerunkowa odzwierciedla założenia strategii marki Audi
-
„PrzyszÅ‚ość to nastawienie” – to hasÅ‚o przyÅ›wiecać bÄ™dzie wszystkim przyszÅ‚ym kampaniom czterech pierÅ›cieni
-
Henrik Wenders, wiceprezes marki Audi podkreÅ›la: „OdÅ›wieżajÄ…c naszÄ… strategiÄ™, nadajemy wspóÅ‚czesnÄ… definicjÄ™ hasÅ‚u „Vorsprung Durch Technik – przewaga dziÄ™ki technice” i przygotowujemy siÄ™ na wyzwania przyszÅ‚oÅ›ci”
Zrównoważony rozwój, cyfryzacja i design nadal zostajÄ… gÅ‚ównymi filarami wizerunku marki. W nowej, globalnej kampanii wizerunkowej marki, pod hasÅ‚em „Future is an Attitude – przyszÅ‚ość to nastawienie”, podkreÅ›lona zostaÅ‚a transformacja w kierunku zrównoważonej i cyfrowej mobilnoÅ›ci premium. Ponadto odnowiono również identyfikacjÄ™ korporacyjnÄ…, tzw. corporate identity i po raz pierwszy pokazano jÄ… szerszemu odbiorcy.
„OdÅ›wieżajÄ…c naszÄ… strategiÄ™ nadajemy wspóÅ‚czesnÄ… definicjÄ™ hasÅ‚u „Vorsprung Durch Technik – przewaga dziÄ™ki technice” i przygotowujemy siÄ™ na wyzwania przyszÅ‚oÅ›ci: na nowÄ… erÄ™ motoryzacji i na nowych klientów” – mówi Henrik Wenders, wiceprezes marki Audi. „Naszym celem” – kontynuuje Wenders – „ jest ulepszenie życia ludzi z wykorzystaniem techniki oraz znaczÄ…cy wkÅ‚ad w rozwój spoÅ‚eczeÅ„stw. AmbicjÄ… Audi jest ksztaÅ‚towanie przyszÅ‚oÅ›ci mobilnoÅ›ci w klasie premium i tworzenie fascynujÄ…cych doÅ›wiadczeÅ„.”
SwÄ… globalnÄ… kampaniÄ… marka Audi wskazuje drogÄ™ do elektrycznej, cyfrowej i emocjonalnej przyszÅ‚oÅ›ci. Oprócz obecnych modeli, takich jak Audi e-tron Sportback, pojawiajÄ… siÄ™ w niej także wizjonerskie pojazdy, np. Audi AI:ME, czy Audi Q4 Sportback e-tron. ReprezentujÄ… one innowacyjnÄ… siÅ‚Ä™ marki. Bohaterami sÄ… pracownicy Audi, tacy jak szef dziaÅ‚u designu Marc Lichte, którzy sÄ… autentycznym uosobieniem postawy Audi.
W ramach podejÅ›cia komunikacyjnego „Future is an Attitude – przyszÅ‚ość to nastawienie”, Audi poÅ‚Ä…czy dziaÅ‚ania marketingowe na caÅ‚ym Å›wiecie, uwzglÄ™dniajÄ…c przy tym wymagania kulturowe i specyfikÄ™ danego kraju. „Vorsprung durch Technik – przewaga dziÄ™ki technice” pozostanie nadal hasÅ‚em przewodnim marki. Za kreatywnÄ… realizacjÄ™ kampanii odpowiedzialna jest hamburska agencja thjnk. Kampania bÄ™dzie prowadzona za poÅ›rednictwem różnych kanaÅ‚ów komunikacji, od telewizji po platformy cyfrowe. Wszystkie elementy kampanii dostÄ™pne sÄ… na nowo uruchomionej stronie internetowej progress.audi, na której w przyszÅ‚oÅ›ci znajdÄ… siÄ™ również realizacje z caÅ‚ego Å›wiata.
Nowa kampania wizerunkowa marki to też odświeżona identyfikacja korporacyjna, przy tej okazji pokazana po raz pierwszy. Jej wygląd jest podporządkowany progresywnemu wizerunkowi marki premium. W nowym języku wizualnym widoczny będzie zredukowany, wyrazisty styl.
Link do filmu dotyczÄ…cego nowej kampanii wizerunkowej.
Link do strony progress.audi.
Informacje dla wydawców:
-
Agencja kreatywna: thjnk Hamburg GmbH
-
Produkcja: ANORAK Film GmbH
-
Reżyseria: Hanna Maria Heidrich
-
Montaż: loved GmbH
-
Postprodukcja: The Mill (Londyn); KATALYST (Berlin)
-
Dźwięk: Andreas List, Felix Bauer, Musik und Sound Design
-
Muzyka: gate.11 audio-visuelle kommunikation GmbH