Wygoda z Mitsubishi bez dodatkowych kosztów
Dzięki nowemu programowi użytkownicy samochodów Mitsubishi, którzy korzystają z usług serwisów na terenie naszego kraju, będą mogli nieodpłatnie wypożyczyć samochód zastępczy tej marki w czasie przeglądu czy naprawy swego pojazdu (z wyłączeniem napraw blacharsko-lakierniczych i powypadkowych), która potrwa co najmniej jedną roboczogodzinę. Aby skorzystać z programu wystarczy zarezerwować termin przeglądu okresowego lub naprawy, poprosić o użyczenie samochodu zastępczego i uzyskać w autoryzowanym punkcie serwisowym potwierdzenie dostępności auta zastępczego wraz z datą użyczenia.
5 lat gwarancji, Mitsubishi Assistance Package i Mitsubishi Pomoc 24/7
Wszystkie nowe samochody Mitsubishi są objęte jedną z najlepszych w Europie, bo aż 5-letnią gwarancją fabryczną o szerokim zakresie, obowiązującą do 100 000 km. Mitsubishi jest jedyną marką z Japonii, która oferuje aż 5 lat gwarancji a marki europejskie oferują na ogół gwarancje jedynie 2 i 3-letnie. Dłuższa gwarancja oznacza niższe koszty eksploatacji, wyższą wartość samochodu aż do 5 roku użytkowania i bezcenne poczucie bezpieczeństwa w przypadku awarii pojazdu.
W skład gwarancji wchodzi także 5-letnie assistance MAP, z którego można korzystać bez limitu km. MAP to bezpłatna pomoc w przypadku awarii mechanicznej lub elektrycznej, wypadku drogowego, problemu z paliwem (na przykład, gdy zapomnimy zatankować i zabraknie go w baku lub zatankujemy zanieczyszczone lub niewłaściwe paliwo), zagubienia, złamania lub zatrzaśnięcia w aucie kluczyków, przebicia lub uszkodzenia opony, kradzieży lub jej prób i wandalizmu. MAP zapewnia pomoc przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę w całej Europie przez 5 lat od zakupu nowego samochodu Mitsubishi, niezależnie od przebiegu auta.
W trosce o wygodę i bezpieczeństwo klientów polski oddział Mitsubishi Motors oferuje też program Mitsubishi Pomoc 24/7. Ma on na celu zwiększenie poczucia bezpieczeństwa i zapewnienie komfortu użytkownikom pojazdów marki Mitsubishi Motors. Aby szybko i fachowo wspierać wszystkich użytkowników aut tej marki w Polsce w trudnych dla nich sytuacjach wypadku, kolizji czy usterki, firma spod znaku Trzech Diamentów oferuje własną infolinię ze specjalnym numerem telefonu 22 463 19 99, gdzie konsultanci Mitsubishi Pomoc sprawnie udzielą informacji i pomogą w wyborze najlepszego rozwiązania problemu. Gdy samochód jest jeszcze w okresie gwarancji, klient otrzyma bezpłatną pomoc udzielaną ramach pakietu Mitsubishi Assistance Package. W przypadku, gdy samochód już utracił gwarancję wsparcie polega na szybkim znalezieniu autoryzowanego serwisu Mitsubishi i zorganizowaniu pomocy przy holowaniu, co oszczędzi czas i nerwy oraz pomoże ochronić klientów przed skutkami zbyt drogiego i nieprofesjonalnego holowania oraz komplikacji związanych z kosztowną i niefachową naprawą w nieautoryzowanym serwisie.
„Wielkie udogodnienie, jakim jest Program Bezpłatnych Samochodów Zastępczych Mitsubishi to kolejny element szerokiej gamy korzyści, z których cieszą się klienci autoryzowanych placówek naszej marki. Jestem przekonany, że wprowadzenie tego programu bardzo dobrze wpłynie na ocenę zadowolenia klientów z użytkowania pojazdów Mitsubishi.”– powiedział Piotr Szewczyk – dyrektor Pionu Obsługi Posprzedażnej polskiego przedstawicielstwa Mitsubishi Motors.
Więcej szczegółów na temat Programu Bezpłatnych Samochodów Zastępczych Mitsubishi i jego regulamin oraz listę autoryzowanych punktów serwisowych można znaleźć na stronie: https://www.mitsubishi.pl/uslugi/bezplatne-samochody-zastepcze.