BMW Group ma już centra doskonalenia techniki jazdy w Niemczech i USA, jednak nowe Centrum w Korei jest pierwszym na świecie łączącym w sobie tor wyścigowy i doświadczenia marki z nim związane. Centrum będzie otwarte dla gości na początku sierpnia 2014.
Inwestycje takie jak Driving Center to element kompletnej strategii BMW Group „Sprzedaż detaliczna w przyszÅ‚oÅ›ci” – istotnie zmieniajÄ…cej sposób traktowania klientów przez firmÄ™. Program obejmuje nowe, innowacyjne i inspirujÄ…ce sposoby, w jakie klienci mogÄ… poznawać produkty i marki, jak prowadzone w centrum miasta Brand Stores czy City Sales Outlets.
Nowe Driving Center obejmuje 2,6-kilometrowej dÅ‚ugoÅ›ci tor, gdzie kierowcy mogÄ… siÄ™ zmierzyć z wieloma różnymi sytuacjami, doÅ›wiadczyć jazdy z ogromnymi prÄ™dkoÅ›ciami, poznawać techniki jazdy w sytuacjach awaryjnych oraz w terenie z wykorzystaniem pojazdów BMW oraz MINI. Centrum obejmuje wystawy zwiÄ…zane z BMW, MINI i BMW Motorrad, a także nowy Obóz Junior ze specjalnie opracowanym programem naukowym na temat mobilnoÅ›ci i bezpieczeÅ„stwa w ruchu drogowym dla dzieci, jak i przyjazny Å›rodowisku park sportowy o powierzchni 12 000 m2. Nowe Driving Center ma powierzchniÄ™ Å‚Ä…cznÄ… 240 000 m2, co odpowiada powierzchni 33 boisk piÅ‚karskich.
Zaplecze obejmuje także nowe centrum szkolenia sprzedawców, obsÅ‚ugi klienta i produktowe. Ponadto na miejscu jest Centrum Serwisowe prowadzone przez Bavarian Motors, autoryzowanego dealera BMW i MINI, które pomaga klientom w drobnych problemach. Poza tym wÅ‚aÅ›ciciele BMW i MINI mogÄ… skorzystać z nowo utworzonego Airport Service – gdzie mogÄ… pozostawić swe auta pod opiekÄ… podczas ich podróży.
Podczas ceremonii otwarcia Centrum dr Ian Robertson, czÅ‚onek ZarzÄ…du BMW AG odpowiedzialny za sprzedaż i marketing, obwieÅ›ciÅ‚ również poczÄ…tek dziaÅ‚ania nowego Centrum Badawczo-Rozwojowego BMW Group w Korei. Docelowo zatrudniać bÄ™dzie ono 20 osób, a jego celem bÄ™dzie dalsza poprawa obsÅ‚ugi wyjÄ…tkowo wymagajÄ…cych klientów koreaÅ„skich, którzy, jak to ujÄ…Å‚ Robertson, „należąc do wyjÄ…tkowo zaawansowanych technicznie narodów, majÄ… wyjÄ…tkowe wymagania i oczekiwania, dzielÄ…c z BMW Group pasjÄ™ do najwyższej jakoÅ›ci produktów”.
To już piąte satelickie Centrum Badawczo-Rozwojowe BMW Group, dotychczas powstały takie Centra w Japonii, Chinach, USA oraz Brazylii.