Ian Robertson, członek zarządu BMW Group odpowiedzialny za sprzedaż i marketing, powiedział w Monachium: „BMW i3 zwiastuje początek nowej ery dla indywidualnej mobilności, a także dla BMW Group. BMW i3, jak na prawdziwe BMW przystało, budzi emocje, oferuje najwyższą jakość oraz gwarantuje radość z jazdy. Ten wyznaczający standardy pojazd w połączeniu z atrakcyjną ceną stanowić będzie dla naszych klientów atrakcyjną ofertę mobilności elektrycznej”.
Światowa premiera BMW i3 odbędzie się 29 lipca podczas równoległych wydarzeń w metropoliach na trzech kontynentach: w Londynie, Nowym Jorku i Pekinie.
Koncept BMW i zakłada holistyczne podejście 360°, aby odpowiedzieć na wszystkie zagadnienia i potrzeby użytkowników związane z elektryczną mobilnością. Umożliwia ono zaspokajanie potrzeb klientów w pełni elektrycznego BMW i3 w zakresie mobilności – nawet na dystansie powyżej 150 kilometrów.
W tym celu BMW i będzie wspierać klientów poprzez pakiet usług premium, bazujący na czterech filarach:
Ładowanie w domu: Ścienna stacja ładowania Wallbox to pierwsze i jedyne rozwiązanie w dziedzinie ładowania domowego oferowane przez BMW. Jedyna w swoim rodzaju stacja Wallbox powstała z myślą o zapewnieniu klientom najwyższej klasy kompleksowej mobilności zgodnej z zasadą zrównoważonego rozwoju. Wallbox zaprojektowano specjalnie po to, aby ułatwić domowe ładowanie i zwiększyć jego wydajność. Instalacja modułu będzie dokonywana w domu klienta.
Ładowanie w miejscach publicznych: BMW Group będzie współpracować z operatorami publicznych stacji ładowania we wszystkich krajach, w których będą wprowadzone modele BMW i.
Rozwiązania elastycznej mobilności: BMW Group stworzy całkowicie nowy mobilny styl życia oparty na usługach dodatkowych; przykładowo klienci będą mieli możliwość wypożyczenia samochodu z silnikiem spalinowym, gdy będą potrzebować pokonać duże odległości.
Assistance: Klienci będą mogli korzystać z usług, takich jak aplikacje ConnectedDrive czy przyszłych usług drogowych, takich jak mobilne urządzenia do ładowania.
Produkty i usługi BMW i3 będą oferowane klientom w Polsce w jednym punkcie partnerskim Inchcape Motor Warszawa, rozpoczynając tym samym nowy model biznesowy BMW Group opracowany na rzecz dystrybucji samochodów elektrycznych.
Klienci BMW i3 będą mieli również możliwość wyboru spośród gamy atrakcyjnych pakietów finansowania, leasingu, ubezpieczenia oraz innowacyjnych usług, dostosowanych do unikatowej koncepcji BMW i3.
BMW Financial Services Polska przygotowało BMW Financial Services Electrify Program z dedykowanym eLeasingiem. Miesięczna rata będzie kształtować się na poziomie 1350 PLN netto (rata obliczona została przy założeniu 25% opłaty wstępnej, 36 miesięcy okresu finansowania, 10.000 km deklarowanego, średniorocznego przebiegu oraz 45,15% gwarantowanej przez BMW Financial Services Polska wartości rezydualnej).
BMW i. BORN ELECTRIC.
BMW i oznacza wizjonerskie samochody elektryczne i usługi mobilne, inspirujący design oraz nową definicję klasy premium, w której decydującą rolę odgrywa zasada zrównoważonego rozwoju stosowana na każdym etapie. BMW Group dzięki BMW i redefiniuje koncepcję indywidualnej mobilności. BMW i3 to pierwszy na świecie samochód segmentu premium zaprojektowany od podstaw z myślą o współpracy z elektrycznym układem napędowym oraz z zastosowaniem rewolucyjnie lekkiej konstrukcji. Rezultatem tego podejścia jest typowa dla BMW radość z jazdy w najczystszej postaci, osiągana przy zerowej emisji spalin i wyzwalająca niezrównane emocje, jakich nie sposób doświadczyć w żadnym innym samochodzie elektrycznym.