BMW Group Polska po raz drugi zaprosiÅ‚o do wspóÅ‚pracy popularnego motoryzacyjnego blogera („BLOGOMOTIVE – rasowy blog motoryzacyjny). Poprzedni projekt – „Blogo w Å›wiecie BMW” - wywoÅ‚aÅ‚ ogromne zainteresowanie i wiele entuzjastycznych komentarzy aktywnie uczestniczÄ…cych w nim internautów. OgÅ‚oszenie kolejnej wspólnej akcji od razu spotkaÅ‚o siÄ™ z bardzo pozytywnym przyjÄ™ciem, zarówno czytelników samego bloga jak i profilu marki BMW na Facebooku.
Nowy, interaktywny projekt - „Blogo i jego BMW” - ma charakter wizerunkowy i edukacyjny, i jest podzielony na trzy etapy.
W pierwszym bloger kupi używany model BMW E46 czyli BMW serii 3 z lat 1998-2000. Internauci aktywnie pomogą mu znaleźć właściwy egzemplarz, a najlepsze zaproponowane oferty zostaną sprawdzone w Autoryzowanych Serwisach BMW. Wybrane auto będzie gruntownie przebadane, a wszystkie elementy, mające wpływ na przyjemność i bezpieczeństwo codziennej jazdy, zostaną odświeżone, naprawione lub wymienione.
W drugim etapie samochód bÄ™dzie wykorzystywany do nauki jazdy na polskich torach wyÅ›cigowych, a Blogo postara siÄ™ pokazać, jak zwyczajni kierowcy mogÄ… realizować swoje motoryzacyjne i sportowe pasje, jednoczeÅ›nie nigdy nie zapominajÄ…c o rozwadze i bezpieczeÅ„stwie. W takcie caÅ‚ego projektu, bloger bÄ™dzie zamieszczaÅ‚ na swojej stronie oraz na fanpage’u BMW na Facebooku swoje relacje, wrażenia i oceny. W tym czasie testowany samochód bÄ™dzie caÅ‚y czas pod kontrolÄ… najlepszych Autoryzowanych Serwisów BMW – po to, aby pokazać jak powinno siÄ™ o taki samochód dbać i na jakich elementach nie wolno pod żadnym pozorem oszczÄ™dzać, wykorzystujÄ…c auta rodzinne do weekendowych jazd torowych.
Wielki finaÅ‚ odbÄ™dzie siÄ™ w „zielonym piekle”, jak niektórzy nazywajÄ… najtrudniejszy tor wyÅ›cigowy Å›wiata, czyli póÅ‚nocnÄ… pÄ™tle (Nordschleife) na torze Nurburgring – ponad 20 km wÄ…skiej szosy i ponad 150 zakrÄ™tów. I wÅ‚aÅ›nie tam na wiosnÄ™ 2012 roku bloger podda weryfikacji zdobyte umiejÄ™tnoÅ›ci oraz sam samochód i kilkumiesiÄ™cznÄ… pracÄ™ serwisantów BMW.
Nowa akcja autora bloga i BMW Group Polska to rodzaj testu - w jakim stopniu mÄ…drze kupione, wÅ‚aÅ›ciwie eksploatowane i odpowiednio serwisowane BMW (nawet przeszÅ‚o 10-letnie) daje najwiÄ™cej przyjemnoÅ›ci z jazdy sprawdzajÄ…c siÄ™ zarówno jako auto rodzinne w dni powszednie, jak i podczas weekendowych wyÅ›cigów na torze.
SzczegóÅ‚y na www.blogomotive.pl i fanpage BMW Polska na facebook.