BMW w nowej kampanii reklamowej
|
Dodano: 2006-04-28
Wyświetlono: 4174 razy
|
Ruszyła kolejna kampania BMW przygotowana przez agencję DougFaberFamily. Jej celem jest przybliżenie klientom modeli serii 3, 5 oraz X3.
|
|
Kampania zawiera mechanizm call-to-action, który motywujący konsumentów do bezpośredniego kontaktu z marką i przekonania się o jej dostępności. Poza standardową komunikacją (tv, prasa, radio, internet) prowadzone będą również inne, bardziej nietypowe działania.W trakcie kampanii rozpowszechnianie będą multimedialne prezentacje wybranych modeli BMW. Akcja ta będzie połączona z konkursem, w którym uczestnicy będą mogli wygrać jeden z promowanych samochodów na dwumiesięczną jazdę próbną.
Działania swoim zasięgiem obejmą ogólnopolską sieć stacji benzynowych Statoil. Aby zwiększyć skuteczność dotarcia przekazu, w odpowiednie narzędzia wyposażono również Dealerów BMW - przygotowane zostały dla nich specjalne pakiety komunikacyjne, które umożliwią elastyczne działanie w oparciu o własne rozeznanie na lokalnych rynkach.
|
|
|
» Przygoda w kamperze! Co warto wiedzieć? |
2023-05-31 |
|
RozpoczynajÄ…cy siÄ™ sezon na wyprawy kamperem stawia przed wieloma miÅ‚oÅ›nikami tego typu turystyki zasadnicze pytanie: czy podczas moich wypraw chcÄ™ za każdym razem nocować na zagospodarowanym kempingu, czy zaszaleć i spÄ™dzać noce ?na dziko?, na Å‚oni... wiÄ™cej »
|
|