Samochód zosta艂 wyposa偶ony w sportowe atrybuty typowe dla Renault Sport, jak na przyk艂ad spoiler przedni, tylny i specjalne spoilery progowe, 17-calowe felgi, oddzielne diodowe 艣wiat艂a do jazdy dziennej, podwójn膮 ko艅cówk臋 uk艂adu wydechowego oraz oznaczenia GT.
Popielaty wystrój wn臋trza uzupe艂niaj膮 chromowane elementy, wyko艅czone czarnym, b艂yszcz膮cym lakierem. Kierownica, sportowe fotele ze wzmocnionym trzymaniem bocznym, aluminiowe peda艂y, 艂opatki zmiany biegów umieszczone pod kierownic膮 oraz kolor tarczy zegarów przypominaj膮, 偶e kierowca prowadzi sportowe auto.
Do nap臋du s艂u偶y niewielki silnik benzynowy o pojemno艣ci skokowej 1,2 litra, wspomagany turbospr臋偶ark膮 oraz bezpo艣rednim wtryskiem paliwa. Jednostka wspó艂pracuje z dwusprz臋g艂ow膮 skrzyni膮 EDC i rozwija 120 KM oraz 190 Nm momentu obrotowego. W porównaniu do Clio III GT, nowy model wykazuje si臋 mniejszym zu偶yciem paliwa (o ponad 2 litry) i ni偶sz膮 emisj膮 CO2; w cyklu mieszanym zu偶ywa 5,2 l / 100 km przy emisji 120 g CO2/km.
Ciekawostk膮 w tym segmencie b臋dzie bardzo bogate wyposa偶enie, obejmuj膮ce m.in. nawigacj臋 z ekranem dotykowym, kart臋 „hands-free”, radio Bluetooth® z gniazdem USB oraz automatyczn膮 klimatyzacj臋.