PosiadajÄ…cy wyjÄ…tkowe zbiory, Luwr od dwustu lat odgrywa doniosÅ‚Ä… rolÄ™ we francuskim pejzażu kulturalnym, oferujÄ…c odwiedzajÄ…cym ambitny program. Wystawa "Krótka historia przyszÅ‚oÅ›ci" jest odbiciem awangardowego podejÅ›cia Luwru, który jest prawdziwym symbolem kultury francuskiej na caÅ‚ym Å›wiecie. Muzeum zaprasza odwiedzajÄ…cych w odwiecznÄ… podróż „przywoÅ‚ujÄ…cÄ… w teraźniejszoÅ›ci przeszÅ‚ość, która może oÅ›wietlić nam drogÄ™ ku przyszÅ‚oÅ›ci”.
PrezentujÄ…ca dwieÅ›cie pozycji wystawa umożliwia dialog znakomitych dzieÅ‚ z przeszÅ‚oÅ›ci z pracami wspóÅ‚czesnymi. Trasa zwiedzania opiera siÄ™ na osiach tematycznych i odtwarza chronologicznie najważniejsze etapy rozwoju spoÅ‚ecznego, które uksztaÅ‚towaÅ‚y dzisiejszego czÅ‚owieka.
„Bardzo cieszymy siÄ™, że mogliÅ›my zapewnić Luwrowi wsparcie przy organizacji tej wystawy, która Å‚Ä…czy dziedzictwo i awangardÄ™, kulturÄ™ klasycznÄ… i nowoczesność. DS, podobnie jak Luwr odnawia siÄ™ i zaskakuje, zawsze patrzÄ…c w przyszÅ‚ość” - oÅ›wiadczyÅ‚ Yves Bonnefont, Dyrektor Generalny DS.
Wzorem tej wystawy, DS przenosi się w przyszłość, odwołując się do wyjątkowego dziedzictwa własnej przeszłości. Symbolizują ją dwie daty: rok 1955 i 2015.
1955 - Å›wiat odkrywa DS, samochód, który w tamtych czasie zrewolucjonizowaÅ‚ pejzaż samochodowy. Marka DS nie tylko wywarÅ‚a wpÅ‚yw na życie wielu Francuzów i potrafiÅ‚a rozsÅ‚awić francuskie know-how na Å›wiecie, ale po sześćdziesiÄ™ciu latach staÅ‚a siÄ™ wrÄ™cz legendÄ….
2015 – po 60 latach Marka DS przeżywa odrodzenie. Tworzy nowe samochody, czerpiÄ…c z dziedzictwa kultowego modelu DS19. Innowacyjność, doskonaÅ‚ość i awangarda to cechy charakteryzujÄ…ce ten samochód, a zarazem wartoÅ›ci, które prowadzÄ… MarkÄ™ DS ku przyszÅ‚oÅ›ci.
*Krótka historia przyszÅ‚oÅ›ci, Jacques Attali, przekÅ‚ad Wojciech Nowicki, PrószyÅ„ski i S-ka, 2008 (wydanie francuskie: Fayard, 2006. Nowe wydanie: sierpieÅ„ 2015).
Marka DS
Francuska marka rodem z Paryża. Oficjalnie powstaÅ‚a 1 czerwca 2014 r. Jej celem jest powrót francuskich samochodów do segmentu premium. Marka DS, czerpiÄ…ca z tego, co najlepsze we francuskim know-how, podtrzymuje tradycje innowacyjnoÅ›ci i elegancji stylu, odziedziczone po modelu DS z 1955 roku. Gama DS, stworzona z myÅ›lÄ… o klientach poszukujÄ…cych możliwoÅ›ci wyrażenia swojej osobowoÅ›ci, obejmuje modele DS 3, DS 3 CABRIO, DS 4, DS 5, DS 5LS* i DS 6*. Oferuje samochody wyróżniajÄ…ce siÄ™ wyjÄ…tkowym stylem, wyrafinowanymi detalami, szlachetnymi materiaÅ‚ami i zaawansowanymi technologiami, a także hybrydowym ukÅ‚adem napÄ™dowym z silnikiem wysokoprężnym Hybrid4 oferowanym w DS 5. W Europie samochody marki DS można kupić w DS Store lub w salonach sieci CITROËN dysponujÄ…cych oddzielnÄ… powierzchniÄ… ekspozycyjnÄ… dla nowej marki. DS oferuje swoim klientom możliwość poszerzenia kontaktu z markÄ… poza sam produkt dziÄ™ki ofercie ekskluzywnych usÅ‚ug premium i przynależnoÅ›ci do klubu DS PRIVILÈGE. Od swojego debiutu rynkowego do dnia dzisiejszego marka sprzedaÅ‚a ponad 580 tys. samochodów. www.driveDS.com
Śledź aktualne informacje o DS na: @DS_Official
*Sprzedawane wyłącznie w Chinach