Nowa Panda Cross jest przedstawicielem popularnego segmentu miejskich SUV-ów, jednak jej wyposażenie pozwala nie tylko sprawnie pokonywać wysokie krawężniki w mieÅ›cie, ale również pozamiejskie drogi o gorszej jakoÅ›ci, a nawet bardziej wymagajÄ…ce trasy off-roadowe.
Samochód otrzymaÅ‚ ukÅ‚ad przeniesienia napÄ™du typu Torque-on-Demand oraz system elektronicznej stabilizacji jazdy ESC z funkcjonalnoÅ›ciÄ… elektronicznie blokowanego mechanizmu różnicowego ELD. Ponadto, wysokÄ… dzielność w terenie zapewnia montowany standardowo napÄ™d na wszystkie koÅ‚a, który pracuje w tandemie z selektorem Terrain Control z trzema trybami pracy:
- AUTO - automatyczny rozdział momentu obrotowego między osiami.
- LOCK - staÅ‚y napÄ™d czterech kóÅ‚ z rozdziaÅ‚em momentu pomiÄ™dzy koÅ‚ami.
- HILL DESCENT - optymalne prowadzenie na spadzistych lub wyboistych zjazdach.
Off-roadowy charakter samochodu zdradzajÄ… specjalne pÅ‚yty osÅ‚onowe nadwozia, czerwone zaczepy holownicze, nowe lampy przednie oraz Å›wiatÅ‚a LED do jazdy dziennej. PatrzÄ…c z boku nie sposób przeoczyć wyrazistego zarysu nadkoli, bocznych listew ochronnych karoserii z emblematem „Cross”, nowych belek dachowych oraz piÄ™cioramiennych felg o Å›rednicy 15 cali. Zmiany w tylnej części Pandy Cross obejmujÄ… nowe obramowanie zestawu lamp tylnych, chromowanÄ… koÅ„cówkÄ™ wydechu oraz tytanowÄ… pÅ‚ytÄ™ osÅ‚onowÄ… wkomponowanÄ… w zmodyfikowany zderzak tylny.
Z kolei w eleganckim wnętrzu znalazły się takie elementy, jak automatyczna klimatyzacja, radioodtwarzacz CD/MP3 z Blue&Me czy fotel kierowcy z regulacją wysokości.
Nowa Panda Cross wejdzie do sprzedaży w Europie jesienią tego roku.