Jak i-MIEV "oświecił" pracowników agencji reklamowej
|
Autor: Michał Łuczyński Dodano: 2011-10-13
Wyświetlono: 1796 razy
|
Ilość reklam we współczesnych miastach przytłacza. Bilbord by mógł zostać zauważonym musi się wyróżniać. Na ciekawy pomysł wpadła jedna z australijskich agencji reklamowych, zajmujących się modelem i-MIEV - elektrycznym samochodem Mitsubishi.
|
foto © Mitsubishi |
|
|
i-MIEV to w pełni elektryczny pojazd sprzedawany również w Polsce. Samochód Mitsubishi zainspirował pracowników australijskiego oddziału agencji reklamowej BBDO, którzy zrealizowali bardzo pomysłowy, „elektryzujący” bilbord.
--
Mitsubishi i-MiEV to auto przyjazne środowisku – charakteryzuje się zerową emisją dwutlenku węgla i tlenków azotu w procesie eksploatacji. Jest ultra ciche, innowacyjne i nowoczesne. Koszt przejechania 1 km jest o jedną trzecią niższy w porównaniu z napędem konwencjonalnym. Mitsubishi i-MiEV stanowi przełom w historii motoryzacji. To szczytowe osiągnięcie w dziedzinie pojazdów ekologicznych, które pozytywnie wpłynie na rozwiązanie takich problemów jak zanieczyszczenie środowiska, globalne ocieplenie czy kurczące się zasoby paliw bazujących na ropie naftowej.
|
|
|
» Przygoda w kamperze! Co warto wiedzieć? |
2023-05-31 |
|
Rozpoczynający się sezon na wyprawy kamperem stawia przed wieloma miłośnikami tego typu turystyki zasadnicze pytanie: czy podczas moich wypraw chcę za każdym razem nocować na zagospodarowanym kempingu, czy zaszaleć i spędzać noce ?na dziko?, na łoni... więcej »
|
|