-
League of Legends (LEC) to najpopularniejsza na świecie gra e-sportowa
-
Na potrzeby reklamy w Internecie Kia Motors nawiązała współpracę z fanami e-sportu oraz z czołowymi komentatorami i graczami League of Legends
Najnowsza kampania reklamowa marki to efekt współpracy Kia i LEC. Dzięki niej Kia chce zaistnieć w świadomości młodego pokolenia nabywców. Jako główny sponsor mistrzostw, Kia zrealizowała film pt. „Ready to Play”, stworzony we współpracy z najbardziej znanymi komentatorami gry LEC. W filmie pojawia się, między innymi, Trevor „Quickshot” Henry, który prowadzi Kię Stinger i werbuje grupę graczy. Są wśród nich Romain Bigeard, Indiana „Froskurinn” Black, Daniel „Drakos” Drakos, Aaron „Medic” Chamberlain i Andrew „Vedius” Day.
Aby zainteresować samochodami marki Kia jeszcze większą liczbę fanów, marka zrealizuje w 2019 roku nową serię reklam z udziałem swoich modeli oraz komentatorów i najlepszych graczy. Kia będzie również obecna na wydarzeniach związanych z rozgrywkami LEC. Zespół graczy znanych jako „Fnatic”, który siedem razy wygrał mistrzostwa League of Legends, wystąpi w reklamach za kierownicą samochodów marki Kia.
„Kia już jest znana z udziału w roli sponsora w ważnych wydarzeniach sportowych. Współpraca z LEC stanowi kolejny krok w naszym sponsoringu i jest innowacyjną formą reklamy dla marki. Równolegle z naszym udziałem w bardziej tradycyjnych dyscyplinach sportu, sponsorowanie e-sportu daje nam szansę pokazania, że interesują nas nasi przyszli nabywcy i styl życia młodej, cyfrowej generacji. Inauguracyjny film reklamowy, w którym wzięli udział najbardziej znani komentatorzy League of Legends, oznacza początek nowej, ekscytującej ery dla Kia Motors i e-sportu. Jesteśmy dumni, że w 2019 roku będziemy głównym partnerem Mistrzostw Europy League of Legends” – powiedział Yong Won Cho, CMO w Kia Motors.
„Cieszymy się, że nawiązaliśmy współpracę z Kia Motors i dzięki temu dołączamy do prestiżowej listy wydarzeń sportowych, wspieranych przez koreańską markę. Jesteśmy na progu nie tylko nowego sezonu, ale również nowej ery Mistrzostw Europy League of Legends, wiodącej ligii e-sportowych rozgrywek w Europie. Kia ma ogromne doświadczenie w sponsoringu wydarzeń sportowych, którego nie da się kupić za pieniądze wszystkich graczy League of Legends w całej Europie” – powiedział Alban Dechelotte, dyrektor ds. Sponsoringu i Rozwoju Biznesu w Riot Games EU.
League of Legends to ogromna wirtualna arena bitew i najpopularniejsza na świecie gra e-sportowa. Jej pierwsza odsłona pojawiła się w 2009 roku. Cztery lata później w Stanach Zjednoczonych Ameryki gra oficjalnie została uznana za pełnoprawną dyscyplinę sportową. Gracze League of Legends kontrolują tzw. mistrzów i pracują razem w drużynach, aby uzyskać przewagę nad terytorium gry. LEC reprezentuje najwyższy standard rozgrywek League of Legends w Europie, z dziesięcioma zespołami, które rywalizują w najwyższej lidze. Podobnie jak w przypadku tradycyjnych sportów, rozgrywki LEC są obserwowane przez miliony zaangażowanych fanów, którzy śledzą je za pośrednictwem transmisji online.
Więcej informacji na temat LEC: