Magazyn Automobile zaprezentowaÅ‚ swojÄ… artystycznÄ… wizjÄ™ auta sugerujÄ…c, iż bÄ™dzie je napÄ™dzać znany z LC 500 piÄ™ciolitrowy silnik V8, jednak o mocy zwiÄ™kszonej do okoÅ‚o 500 KM. WedÅ‚ug magazynu, możliwe jest zastosowanie oÅ›miobiegowej przekÅ‚adni automatycznej zamiast użytej w LC 500 dziesiÄ™ciobiegowej. Należy siÄ™ spodziewać mechanizmu różnicowego o zmiennym rozdziale momentu obrotowego, wzmocnionych hamulców, lżejszych kóÅ‚, zoptymalizowanej aerodynamiki, tylnego dyfuzora i czterech rur wydechowych.
KomentujÄ…c te doniesienia Lexus Enthusiast zauważa, że wykorzystanie dziesiÄ™cioletniego V8 o mocy zwiÄ™kszonej o ok. 30 KM jest raczej maÅ‚o prawdopodobne i przypomina, że podczas premiery Lexusa GS F wiceszef inżynierów projektu Akio Iwasaki powiedziaÅ‚ dziennikarzom motoring.com.au, że prowadzone sÄ… prace nad nastÄ™pcÄ… tego silnika wyposażonym w turbodoÅ‚adowanie. ZaznaczyÅ‚ jednak, że na razie silnik doÅ‚adowany nie pasuje do jednej z trzech fundamentalnych filozofii marki – Limitless Power Feeling.
Co ciekawe, w ubiegÅ‚ym roku ten sam magazyn Automobile wspominaÅ‚, że Lexus LC F ma mieć podwójnie doÅ‚adowany silnik V8 o mocy rzÄ™du 600 KM.
Lexus LC trafi do sprzedaży na wiosnÄ™ przyszÅ‚ego roku. Flagowe coupé Lexusa, zbudowane w oparciu o nowÄ… platformÄ™ GA-L, dostÄ™pne bÄ™dzie w dwóch wersjach napÄ™du: LC 500h z nowÄ…, hybrydowÄ… jednostkÄ… napÄ™dowÄ… Multi Stage Hybrid System, dysponujÄ…cÄ… 3,5-litrowym silnikiem V6 oraz LC 500 z piÄ™ciolitrowym, benzynowym silnikiem V8, wspóÅ‚pracujÄ…cym z nowÄ…, 10-biegowÄ… przekÅ‚adniÄ… automatycznÄ….