Nowe, rewolucyjne podej艣cie to kolejny przyk艂ad stosowania przez Lexusa zasad Omotenashi – najlepszych tradycji japo艅skiej go艣cinno艣ci – dla zapewnienia najwy偶szych standardów obs艂ugi. W tym przypadku, zrozumienie i przewidywanie potrzeb dziennikarzy sta艂o si臋 inspiracj膮 elastycznej metody przekazywania informacji z wykorzystaniem technologii rzeczywisto艣ci rozszerzonej.
Oznacza to, 偶e w harmonogramie dni prasowych we Frankfurcie nie b臋dzie okre艣lonej godziny konferencji prasowej. Zamiast tego przedstawiciele mediów b臋d膮 mogli przyj艣膰 na stoisko Lexusa w dogodnym dla nich momencie i korzystaj膮c z okularów rzeczywisto艣ci rozszerzonej (Microsoft HoloLens) wzi膮膰 udzia艂 w „wycieczce z przewodnikiem” po stoisku, wzbogaconej komentarzem i prezentacjami Alaina Uyttenhovena, szefa Lexus Europe, oraz specjalistów produktowych Lexusa.
Lexus uwa偶a, 偶e ten pionierski format „konferencji prasowej na 偶yczenie” b臋dzie efektywnym i ciekawym sposobem przekazywania informacji, który jednocze艣nie u艂atwi dziennikarzom gospodarowanie czasem.
Koncepcja i jej wykonanie s膮 doskonale spójne z podstawowymi warto艣ciami Lexusa – obs艂ugi klienta zgodnej z Omotenashi i wykorzystaniem nowatorskich technologii. Warto艣ci te s膮 fundamentalne nie tylko dla wszystkich nowych samochodów Lexusa, ale i dla kierunku rozwoju innowacyjnej marki kojarzonej ze stylem 偶ycia, obecnej nie tylko w sferze samochodów luksusowych.
Jak to dzia艂a
Akredytowani dziennikarze mogli przyj艣膰 na stoisko Lexusa w dogodnym dla nich momencie podczas dni prasowych. Po zg艂oszeniu si臋 w punkcie recepcyjnym, dziennikarz otrzyma okulary rzeczywisto艣ci rozszerzonej Microsoft HoloLens.
Nast臋pnie wirtualny przewodnik oprowadzi go po stoisku. Ogl膮daj膮c eksponaty, dziennikarz b臋dzie s艂ysza艂 komentarze, zobaczy równie偶 dodatkowe infografiki, trójwymiarowe animacje i filmy wideo. Efekt jest podobny, jak w przypadku samochodowego wy艣wietlacza projekcyjnego, który wy艣wietla informacje na przedniej szybie samochodu w polu widzenia kierowcy.
Tre艣膰, obejmuj膮ca prezentacje Alaina Uyttenhovena, szefa Lexus Europe, oraz specjalistów produktowych Lexusa, b臋dzie taka sama dla ka偶dego dziennikarza. Znajd膮 si臋 w niej tak偶e informacje o nowych modelach CT i NX, wynikach sprzeda偶y Lexusa i planach na przysz艂o艣膰. Ca艂a prezentacja potrwa oko艂o 10 minut.
Stoisko Lexusa znajdowa膰 si臋 b臋dzie w hali 8.0/A20. Prezentacja dla prasy b臋dzie dost臋pna na 偶yczenie w dowolnej chwili podczas dni prasowych (12 i 13 wrze艣nia).