„W Maździe <<Trójka>> ma szczególne znaczenie nie tylko dlatego, że to jeden z naszych najbardziej rozpoznawalnych modeli. Gdy dowiedzieliśmy się że głosy, których tak lubiliśmy słuchać do tej pory w radiu mają szansę zabrzmieć ponownie, postanowiliśmy wesprzeć inicjatywę powstania Radia 357 comiesięcznymi wpłatami. Nasza marka znana jest z przełamywania konwencji, więc nietypowy model działania nowej stacji i jej nieszablonowe podejście do nowoczesnej formuły radia zachęciły nas do współpracy.” – wyjaśnił Tomasz Nagot, Dyrektor Marketingu Mazda Motor Poland.
Według twórców Radia 357 pomysł na rozgłośnię obejmuje nie tylko nadawanie programu na żywo w Internecie, ale też system podkastów i możliwość zbudowania indywidualnej ramówki przez każdego odbiorcę, co będzie możliwe dzięki specjalnej aplikacji.
„Bardzo cieszymy się, że tak znaczące marki jak Mazda włączają się w budowę Radia 357. Dzięki Mecenasom możemy szybciej zrealizować cel, który postawiliśmy sobie razem z naszymi Patronami. To świetny przykład, że finansowanie społecznościowe można z powodzeniem połączyć z działaniami komercyjnymi, z korzyścią dla wszystkich.” – powiedział Tomasz Michniewicz, jeden z założycieli Radia 357.
Ramówkę nowej stacji tworzą m.in. Marek Niedźwiecki, Piotr Kaczkowski, Piotr Stelmach, Kuba Strzyczkowski, czy Marcin Łukawski. Planowany start Radia 357 przewidziano jeszcze przed końcem tego roku, po uzbieraniu deklaracji wpłat od słuchaczy i sympatyków Radia 357 na poziomie 500 tys. zł miesięcznie.