Trzecie miejsce w kategorii ogólnego zadowolenia respondentów z posiadanego i użytkowanego auta to dla MMC Car Poland bardzo dobra wiadomość. Zwłaszcza, że w badaniu udział wzięło prawie 20 tys. osób, część z nich to użytkownicy aut Mitsubishi, którzy w dużej mierze przyczynili się do naszego sukcesu w tym rankingu.
Od listopada zeszłego roku, na witrynie internetowej tygodnika "Auto Świat" (www.auto-swiat.pl/nat) prawie 20 tys. kierowców wypełniło ankietę "Narodowego Auto Testu". Zebrane z 41 szczegółowych pytań odpowiedzi i opinie pomogły dziennikarzom w opracowaniu dwuczęściowego raportu o "stanie polskiej motoryzacji". Publikacja w formie dwóch zeszytów została załączona do kolejnych wydań "Auto Świata".
Wśród poruszonych problemów nie zabrakło pytań o zadowolenie z posiadanego samochodu. To właśnie w tej konkurencji okazaliśmy się lepsi od naszych rynkowych rywali. Mitsubishi stanęło na podium (za BMW i Audi) m.in. dzięki Carismie, która w "Rankingu samochodów - TOP 50" znalazła się w pierwszej 10 (6 lokata), uzyskując wysokie noty za niezawodność, jakość podzespołów, przestronność i komfort. Sympatię respondentów auto zdobyło także lekkością oraz pewnością prowadzenia i zachowania na drodze. Również silniki DID oraz GDI zebrały pochlebne opinie za dynamikę i ekonomiczne spalanie. Zdecydowana większość kierowców jeżdżących obecnie samochodami marki Mitsubishi, zadeklarowało, że ich kolejne auto będzie miało Trzy Diamenty na masce.
Kolejna edycja "Narodowego Auto Testu" już za rok. Dzięki szerokiej gamie aut dostępnej w sieci dilerów Mitsubishi Motors ma szansę na uzyskanie jeszcze lepszej oceny w tym rankingu. Mitsubishi Colt, Mitsubishi Lancer, Mitsubishi Outlander, Mitsubishi Pajero Sport, Mitsubishi Pajero, Mitsubishi Grandis to samochody, które zdobyły uznanie polskich kierowców. Jak pokazuje wielkie zainteresowanie najnowszym Mitsubishi L200 i ogromna liczba dotychczasowych zamówień ten model może również liczyć na gorące przyjęcie klientów.