Pozycja lidera polskiego rynku motoryzacyjnego zobowiÄ…zuje także do niestandardowych dziaÅ‚aÅ„ – mówi Tomasz RytwiÅ„ski, dyrektor zarzÄ…dzajÄ…cy Grupy PGD – część z nich wprowadziliÅ›my jeszcze przed ogÅ‚oszeniem stanu epidemii, teraz pakiet rozszerzamy. W pierwszym rzÄ™dzie chcemy zadbać o osoby z pierwszej linii frontu walki z pandemiÄ…, ale nie tylko.
Podstawowym elementem MotoTarczy jest ten najważniejszy – bezpieczeÅ„stwo zachowaÅ„ i odpowiedzialność każdego z nas. We wszystkich dziaÅ‚ach dealerstw PGD skrupulatnie przestrzegane sÄ… wszelkie procedury zwiÄ™kszajÄ…cych bezpieczeÅ„stwo klientów – sÄ… Å›rodki dezynfekcyjne, rÄ™kawiczki czy też oznakowane strefy zachowania dystansu. Zasada obsÅ‚ugi seniorów miÄ™dzy 10:00 a 12:00 również jest respektowana. PÅ‚atnoÅ›ci odbywajÄ… siÄ™ tylko za poÅ›rednictwem terminali, a dla osób nieposiadajÄ…cych kart pÅ‚atniczych poprzez wpÅ‚atomaty.
Wszyscy klienci zachÄ™cani sÄ… do wczeÅ›niejszego kontaktu telefonicznego lub elektronicznego. Opisanie usterki pozwala na wczeÅ›niejsze przygotowanie części, które mogÄ… być potrzebne do naprawy i ograniczenie wizyty w serwisie do jednej i to jak najkrótszej. Bez dodatkowych formalnoÅ›ci i opÅ‚at pracownicy serwisów sprawdzajÄ… też stan techniczny samochodu, ze szczególnym naciskiem na jego bezpieczeÅ„stwo. Wystarczy, że klient poinformuje o jakichÅ› objawach innych niż usterka, która byÅ‚a podstawowym celem wizyty.
MotoTarcza Grupy PGD rozszerza też rozumienie hasÅ‚a #zostaÅ„wdomu. Pracownicy serwisów odbiorÄ… samochód od klienta, a po wykonanej usÅ‚udze odwiozÄ… go pod dom. To dodatkowe udogodnienie może klienta nawet nic nie kosztować.
Ponadto za wykonanÄ… usÅ‚ugÄ™ nie trzeba pÅ‚acić od razu. Na klientów czeka bowiem tarcza bezpieczeÅ„stwa finansowego w postaci kredytu na usÅ‚ugi, części i akcesoria, udzielanego przy minimum formalnoÅ›ci i minimum kontaktów.
Status osób uprzywilejowanych otrzymujÄ… w serwisach Grupy PGD pracownicy ochrony zdrowia – diagnoÅ›ci, lekarze, pielÄ™gniarki, ratownicy, pracownicy Sanepidu, a także strażacy, policjanci i funkcjonariusze straży miejskiej.
– Wiemy, że osoby te poruszajÄ… siÄ™ do pracy i z pracy prywatnymi samochodami, dlatego chcemy wyjść naprzeciw ich pilniejszym niż zwykle potrzebom; nie chcemy by samochód je zawiódÅ‚ – wyjaÅ›nia Tomasz RytwiÅ„ski. By uzyskać pierwszeÅ„stwo w obsÅ‚udze, wystarczy, że przy umówieniu do serwisu, albo już po przyjeździe, taka osoba zgÅ‚osiÅ‚a zawód z grupy uprzywilejowanych. PierwszeÅ„stwo obsÅ‚ugi dotyczy oczywiÅ›cie tak przyjÄ™cia auta do serwisu poza kolejnoÅ›ciÄ…, jak i jego naprawy. Dodatkowo dla tych osób przewidziany jest rozbudowany katalog rabatów na części i usÅ‚ugi. Co ważne – zgÅ‚aszajÄ…cym może być też osoba wskazana przez uprzywilejowanego. Również na obleganych teraz stanowiskach ozonowania samochodów i wymiany opon przestrzegane jest pierwszeÅ„stwo obsÅ‚ugi samochodów należących do osób z pierwszej linii frontu walki z epidemiÄ….
Jak wszyscy przypuszczamy, prywatny samochód dÅ‚ugo jeszcze pozostanie najbezpieczniejszym Å›rodkiem komunikacji, dlatego czÄ™sto nie sposób odwlekać decyzjÄ™ o jego zakupie. Także ten obszar obejmuje MotoTarcza. Bez wychodzenia z domu można poznać wszystkie modele w wirtualnym salonie i zamówić indywidualnÄ… prezentacjÄ™ w formie wideokonferencji, podczas której można zażyczyć sobie zaprezentowanie choćby bagażnika na ekranie swojego komputera czy smartfona. Nie jest do tego wymagana instalacja jakiejkolwiek aplikacji.
Podobnie jak serwisie, także w przypadku zakupu samochodu, na klientów czeka finansowy element MotoTarczy. MogÄ… oni kupić samochód teraz, skorzystać z dÅ‚uższych wakacji kredytowych i zacząć spÅ‚acać raty dopiero w przyszÅ‚ym roku.
Program MotoTarcza bÄ™dzie rozwijany, wzbogacany o kolejne udogodnienia i nowe uÅ‚atwienia, z których klienci bÄ™dÄ… mogli korzystać także po formalnym zakoÅ„czeniu stanu zagrożenia epidemicznego.