|
|
Nissany do serwisu
|
Autor: Marcin Skrzyński Dodano: 2008-11-18
Wyświetlono: 2643 razy
|
Przedsiębiorca Nissan Sales Central and Eastern Europe Kft. Oddział w Polsce, powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody Nissan X83 Primastar, E11 Note, J10 Qashqai oraz J10 Qashqai +2 mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników.
|
|
Polski dystrybutor marki Nissan poinformował, że w niektórych egzemplarzach modelu X83 Primastar stwierdzono wadę polegającą na możliwości pęknięcia łącznika linki hamulca postojowego i jej wysunięcia się z łącznika. W przypadku wystąpienia takiego zdarzenia hamulec postojowy przestanie działać.
Natomiast w modelach E11 Note, J10 Qashqai oraz J10 Qashqai +2, wyposażonych w silnik K9K stwierdzono ryzyko związane z prawdopodobnym niewłaściwym montażem łącznika w układzie paliwowym filtra cząstek stałych (DPF). W niektórych sytuacjach może to skutkować wyciekiem paliwa podczas procesu regeneracji tego filtra.
Kampania serwisowa na rynku polskim dotyczy 428 samochodów Nissan X83 Primastar oraz 8 samochodów Nissan E11 Note. Pozostałe modele nie były dostarczane konsumentom przez Nissan Sales Central and Eastern Europe Kft. Oddział w Polsce, choć mogli je oni nabyć w innych państwach.
PrzedsiÄ™biorca poinformowaÅ‚ UOKiK, że klienci, którzy nabyli pojazdy objÄ™te ww. kampaniami w NSCEE Kft. – OddziaÅ‚ w Polsce lub u jego dilerów, zostanÄ… listownie zaproszeni do serwisów w celu dokonania bezpÅ‚atnego sprawdzenia i ewentualnej wymiany lub naprawy wadliwych elementów samochodu.
|
|
|
Pisaliśmy również |
» ElektryzujÄ…ca podróż dziÄ™ki przewodnikowi e-podróży Nissana
|
» Nissan Juke Hybrid – nowy zaawansowany zespół napÄ™dowy zapewniajÄ…cy wydajność i responsywność
|
Database error: connect(localhost, mototarget, $Password) failed.
MySQL Error: ()
Session halted. | | |