Neuburg, 24 wrzeÅ›nia 2015 r. PiÅ‚karze i trenerzy FC Bayern Monachium, po raz kolejny wybierajÄ… Audi. Wczoraj popoÅ‚udniu, na terenie Centrum Kompetencyjnego Audi w Neuburgu, piÅ‚karze Bayern’u odebrali swoje nowe auta. Dodatkowo, wszyscy mieli okazjÄ™ wziąć udziaÅ‚ w Audi driving experience, a czterech z nich zasiadÅ‚o obok utytuÅ‚owanych kierowców Audi Toma Kristensena i Markusa Winkelhocka, pokonujÄ…c z nimi kilka szybkich okrążeÅ„ na torze.
Mistrzowie boiska spotkali siÄ™ z mistrzami kierownicy: Tom Kristensen, dziewiÄ™ciokrotny zwyciÄ™zca 24-godzinnego wyÅ›cigu w Le Mans, zabraÅ‚ wczoraj Thomasa Müllera i Roberta Lewandowskiego, strzelca historycznych już „piÄ™ciu goli w dziewięć minut”, na wyczynowÄ… przejażdżkÄ™ po torze w Neuburgu. Mario Götze i David Alaba pojechali natomiast z Markusem Winkelhockiem. Kilka okrążeÅ„ toru w aucie biorÄ…cym udziaÅ‚ w Audi Sport TT Cup, byÅ‚o centralnym punktem symbolicznego przekazania drużynie nowych samochodów rodem z Ingolstadt.
Audi oddaÅ‚o do dyspozycji klubu FC Bayern pięćdziesiÄ…t aut. PiÅ‚karze mogli wybierać pojazdy z caÅ‚ej gamy modelowej Audi i najczęściej decydowali siÄ™ na najbardziej sportowe modele: oÅ›miu zawodników wybraÅ‚o Audi RS 7 Sportback z 4-litrowym silnikiem TFSI, które w ten sposób staÅ‚o siÄ™ najpopularniejszym samochodem w drużynie. Audi RS 7 Sportback jeździć teraz bÄ™dÄ… m.in. Robert Lewandowski, Franck Ribéry, Mario Götze i Javier Martínez. Na drugim miejscu jest Audi RS 6 Avant, na który zdecydowali siÄ™ miÄ™dzy innymi Xabi Alonso, Manuel Neuer i trener Pep Guardiola.
Po wykonaniu grupowego zdjÄ™cia i rozdaniu fanom oraz pracownikom Audi wielu autografów, piÅ‚karze Bayernu wziÄ™li udziaÅ‚ w Audi driving experience. Jego program przewidywaÅ‚ np. sesjÄ™ doskonalenia prowadzenia samochodu w Audi R8 i jazdÄ™ w terenie Audi Q7. ZwieÅ„czeniem byÅ‚a szybka sesja na torze z Tomem Kristensenem i Markusem Winkelhockiem.
„PopoÅ‚udnie z piÅ‚karzami Bayernu byÅ‚o bardzo miÅ‚ym doÅ›wiadczeniem. To również niesamowite przeżycie dla mnie osobiÅ›cie, jako wielkiego fana piÅ‚ki nożnej” - powiedziaÅ‚ na koniec Tom Kristensen. „ByÅ‚em pod wrażeniem tego, jak profesjonalnie i ze sportowym zaciÄ™ciem chÅ‚opaki zajęły siÄ™ autami. To widać na pierwszy rzut oka: Audi i FC Bayern sÄ… zgranym zespoÅ‚em.”
UtytuÅ‚owana drużyna z Bawarii, od roku 2002 nieprzerwanie jeździ samochodami Audi. W roku 2011 cztery pierÅ›cienie zostaÅ‚y strategicznym partnerem FC Bayern München AG i od tego momentu obecne sÄ… na wszystkich meczach Bundesligi na Allianz Arena, w FC Bayern Adventure World oraz podczas wielu innych imprez. Natomiast zespóÅ‚ FC Bayern regularnie odwiedza imprezy Audi. Kibicowanie tej wÅ‚aÅ›nie drużynie jest mocno zakorzenione wÅ›ród pracowników Audi. „Audi fanklub FC Bayern” jest najwiÄ™kszym fanklubem Bayernu na Å›wiecie – ma ponad 6 tysiÄ™cy czÅ‚onków.
Materiały do pobrania znaleźć można na: www.audimedia.tv
Zdjęcia i dodatkowe informacje znajdą Państwo na stronie www.audi.press-bank.pl.
Koncern Audi w roku 2014 dostarczyÅ‚ klientom okoÅ‚o 1 741 100 samochodów marki Audi. W roku 2014, przedsiÄ™biorstwo osiÄ…gnęło przychody w wysokoÅ›ci 53,8 miliardów Euro, a jego zysk operacyjny wyniósÅ‚ 5,15 miliardów Euro. Marka Audi obecna jest na ponad 100 rynkach caÅ‚ego Å›wiata. Produkcja odbywa siÄ™ w zakÅ‚adach w Ingolstadt, Neckarsulm, Györ (WÄ™gry), w Brukseli (Belgia), w BratysÅ‚awie (SÅ‚owacja), Martorell (Hiszpania), w KaÅ‚udze (Rosja), Aurangabad (Indie), Changchun i w Foshan (Chiny), a także
w Dżakarcie (Indonezja). W roku 2015 produkcja samochodów marki Audi ruszy wKurytybie (Brazylia),
a od 2016 w San José Chiapa w Meksyku.SpóÅ‚kami należącymi w 100% do Audi AG sÄ… miÄ™dzy innymi quattro GmbH (Neckarsulm), Automobili Lamborghini Holding S.p.A. (Sant'Agata Bolognese/WÅ‚ochy) oraz producent sportowych motocykli Ducati Motor Holding S.p.A (Bolonia/WÅ‚ochy). Audi zatrudnia obecnie ponad 80 000 pracowników, z czego 58 000 w Niemczech. W latach 2015 - 2019 koncern planuje inwestycje rzÄ™du 24 miliardów Euro, gÅ‚ównie w nowe produkty i zrównoważone technologie. Audi przykÅ‚ada dużą wagÄ™ do korporacyjnej odpowiedzialnoÅ›ci, a w swej strategii ustanowiÅ‚o zasadÄ™ zrównoważonego rozwoju swoich produktów i procesów produkcyjnych. DÅ‚ugoterminowym celem koncernu jest mobilność wolna od CO2.