Nowy salon o powierzchni blisko 300 m2 pozwala na ekspozycję pięciu samochodów osobowych, takich jak elektryczny Nissan LEAF czy bestsellerowe modele Nissana w segmencie crossoverów – Qashqai oraz X-Trail.
„Cieszymy się z dołączenia do rodziny Nissana, zwłaszcza że otwarcie naszego salonu doskonale wpisuje się w realizację strategii marki w obszarze bezpośredniej obsługi klienta. Salon spełnia najnowsze standardy Nissana, w zgodzie z którymi rezygnujemy ze sformalizowanych, statycznych wnętrz salonów na rzecz otwartych, dynamicznych i multimedialnych przestrzeni, które sprzyjają zwiększeniu satysfakcji klienta” – powiedział Krzysztof Sobociński, kierownik dealerstwa.
W nowych salonach Nissana, takich jak ten w Rzgowie, to klient decyduje o tempie przebiegu swojej wizyty, która ma mu dostarczyć inspiracji i specjalistycznej wiedzy na temat oferty marki w odpowiednich punktach kontaktu z pracownikami salonu. W myśl tej zasady doradcy handlowi i serwisowi nie przyjmują klientów przy biurkach, ale przy wysokich, kameralnych stolikach.
„Otwarcie salonu w tak korzystnej lokalizacji jest dla nas ważnym wydarzeniem. Nowy obiekt nie tylko zwiększa dostępność oferty Nissana dla mieszkańców aglomeracji łódzkiej, ale też wzmacnia nasz wizerunek w tym regionie. W nowym salonie klienci będą mogli zapoznać się z całym portfolio Nissana, w tym z najlepiej sprzedającym się samochodem elektrycznym w Polsce – nowym Nissanem LEAF” – skomentował Robert Prusiński, dyrektor polskiego oddziału Nissana.
O mocnej pozycji obiektu na motoryzacyjnej mapie aglomeracji łódzkiej świadczy także renoma dealera. Emil Frey Retail Polska jest częścią grupy EMIL FREY założonej w 1924 roku w Szwajcarii, będącego w ścisłej czołówce największych dealerów samochodowych w Europie. Grupa posiada około 600 salonów w Europie i zajmuje pozycję wśród czołówki największych grup dealerskich na kontynencie.
Aktualnie Nissan posiada w Polsce 49 punktów dealerskich zlokalizowanych na terenie całego kraju.