Wynik ten pozwolił zwiększyć udział w rynku w 2014 roku o 1,49 punktu procentowego do 7,46%. Liderem sprzedaży marki w okresie od stycznia do listopada pozostaje niezmiennie Opel Astra – 7 892 sztuki, tuż za nią uplasowała się Corsa z wynikiem 6 454 egzemplarze, trzecie miejsce zajęła Insignia, 3 784 sztuki.
„Listopad to kolejny bardzo dobry miesiąc dla Opla. Konsekwentnie utrzymujemy pozycję lidera wzrostów wśród czołowych graczy na polskim rynku. Liczymy na bardzo dobrą końcówkę tego roku, przede wszystkim ze względu na atrakcyjną ofertę wyprzedażową.” – powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland. „Grudzień to także świetna okazja na wyjątkowo korzystny zakup dotychczasowej generacji Corsy” – dodaje Mieczkowski.
Niedawno wystartowała „Oryginalna wyprzedaż Opla 2014”, czyli specjalna oferta dla klientów indywidualnych. Wybrane auta z roku produkcji 2014, w zależności od modelu, są dostępne w cenach nawet do 20 000 zł niższych niż oferta cennikowa. Wśród wyprzedażowych okazji znajdziemy m.in. bestsellery Opla – miejską Corsę z upustem o wartości nawet do 7 500 zł oraz Astrę z rabatem do 12 000 zł. Pozostałe modele są dostępne w równie atrakcyjnych ofertach.
[1] Dane wg PZPM na podstawie CEP