FB FB Twitter Twitter
            1612 zarejestrowanych użytkowników z branży motoryzacyjnej, w tym 1095 przedstawicieli mediów.                                                                                    
Promowana firma
Wydarzenia

Do grupy Moto Target należą witryny:

MotoTarget

• MotoTabu

• MotoTÅ‚umaczenia

• Klub elektromobilnych

• Satyrek


Statystyki odwiedzin serwisu
Opel prezentuje usługi pomocy w sytuacjach awaryjnych w ramach systemu OnStar
  Dodano: 2014-09-17
Wyświetlono: 1870 razy
Opel prezentuje usługi pomocy w sytuacjach awaryjnych w ramach systemu OnStar
Firma Opel dąży do tego, aby odgrywać istotnÄ… rolÄ™ w dziedzinie systemów pokÅ‚adowej Å‚Ä…cznoÅ›ci w branży motoryzacyjnej, dlatego aktywnie uczestniczy w tegorocznej edycji „eCall Days Germany” (16–18 wrzeÅ›nia) – najwiÄ™kszej miÄ™dzynarodowej konferencji w Niemczech poÅ›wiÄ™conej europejskim systemom zgÅ‚aszania sytuacji awaryjnych w pojazdach.
foto © Opel

W konferencji biorÄ… udziaÅ‚ przedstawiciele Komisji Europejskiej, branży motoryzacyjnej, dostawców podzespoÅ‚ów oraz innych zainteresowanych podmiotów.

 

Opel planuje wprowadzić usÅ‚ugÄ™ pokÅ‚adowej Å‚Ä…cznoÅ›ci OnStar we wszystkich swoich osobowych modelach na wybranych rynkach europejskich z poczÄ…tkiem 2015 r.

 

W trakcie konferencji „eCall Days Germany” Catherine M. Bishop, dyrektor ds. zasiÄ™gu i strategii globalnych usÅ‚ug pomocy w sytuacjach awaryjnych OnStar, oraz Gerrit Riemer, dyrektor ds. mobilnoÅ›ci przyszÅ‚oÅ›ci w firmie Opel, przedstawiÄ…, jak OnStar wspomaga bezpieczeÅ„stwo publiczne. W szczególnoÅ›ci opowiedzÄ… uczestnikom konferencji o systemie automatycznego reagowania na zderzenie (ACR) bÄ™dÄ…cym jednÄ… z funkcjonalnoÅ›ci OnStar.

 

Zainstalowany w pojeździe system w chwili wykrycia zderzenia automatycznie nawiązuje połączenie ze specjalnie przeszkolonym doradcą. Jeżeli kierowca lub pasażerowie proszą o pomoc lub nie mogą odpowiedzieć, na miejsce wypadku wysyłane są służby ratunkowe.

 

Oprócz obsÅ‚ugi systemu ACR, OnStar Å›wiadczy także usÅ‚ugi dodatkowej pomocy w sytuacjach awaryjnych. Jeżeli kierowca, pasażer lub nawet Å›wiadek wypadku potrzebujÄ… pomocy sÅ‚użb ratunkowych, wystarczy nacisnąć przycisk umieszczony w pojeździe, aby jÄ… wezwać. W ten sposób uzyskajÄ… priorytetowe poÅ‚Ä…czenie ze specjalnie przeszkolonym doradcÄ…, który może skontaktować siÄ™ ze strażą pożarnÄ…, policjÄ… lub pogotowiem ratunkowym i skierować te sÅ‚użby do miejsca, w którym znajduje siÄ™ samochód.

 

Konferencja „eCall Days”, która odbÄ™dzie siÄ™ w budynku Przedstawicielstwa Dolnej Saksonii przy RzÄ…dzie Federalnym w Berlinie, jest również okazjÄ… do zaprezentowania ogólnej sytuacji w zakresie wprowadzania systemu eCall w Europie.

 

OnStar jest czoÅ‚owym dostawcÄ… globalnej branży motoryzacyjnej w dziedzinie rozwiÄ…zaÅ„ dotyczÄ…cych bezpieczeÅ„stwa i ochrony opartych na poÅ‚Ä…czeniu z Internetem, dodatkowych usÅ‚ug zwiÄ…zanych z mobilnoÅ›ciÄ… oraz zaawansowanych technologii informatycznych. System OnStar poÅ‚Ä…czyÅ‚ już ponad 7 milionów klientów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach i Meksyku.

 

Doradcy OnStar monitorujÄ… sieć caÅ‚odobowo, przez 365 dni w roku. Åšrednio OnStar otrzymuje dwa zgÅ‚oszenia na sekundÄ™, czyli 185 000 zgÅ‚oszeÅ„ na dobÄ™, i odbiera prawie 5 000 zgÅ‚oszeÅ„ o wypadkach samochodowych w ciÄ…gu miesiÄ…ca na Å›wiecie.

 

Oprócz wprowadzenia usÅ‚ug OnStar w Europie Opel bÄ™dzie także rozbudowywaÅ‚ sieć 4G LTE, dziÄ™ki której samochód stanie siÄ™ wydajnym hotspotem Wi‑Fi obsÅ‚ugujÄ…cym do 7 urzÄ…dzeÅ„ mobilnych.



Źródło: Opel, informacja Mototarget.pl

Database error: connect(localhost, mototarget, $Password) failed.
MySQL Error: ()
Session halted.