|
|
Opel: sukces na Twitterze
|
Dodano: 2015-07-10
Wyświetlono: 1420 razy
|
Dyrektor generalny Grupy Opel, dr Karl-Thomas Neumann, wyznacza nowe standardy cyfrowej dostępności, udzielając się w serwisie Twitter.
|
foto © Opel |
|
|
W swojej pierwszej wiadomoÅ›ci obiecaÅ‚ na bieżąco informować obserwujÄ…cych o wydarzeniach w firmie Opel oraz o najwiÄ™kszym powrocie w branży motoryzacyjnej. Po niemal dwóch latach jego konto obserwuje już ponad 10 000 użytkowników.
Neumann jest pierwszym dyrektorem generalnym europejskiej firmy produkujÄ…cej samochody, który publikuje informacje na temat kierowanego przez siebie przedsiÄ™biorstwa na Twitterze. Komunikuje siÄ™ z innymi użytkownikami za poÅ›rednictwem konta #askKTN. Prowadzi Twitterviews na przykÅ‚ad ze SPIEGEL Online na temat ofensywy produktowej i silnikowej firmy Opel lub z jury „Auto Best” na temat tytuÅ‚u „Best Buy Car of Europe for 2015” dla Opla Corsy. Przekazuje także sprawozdania zza kulis wielkich targów motoryzacyjnych. Neumann zasÅ‚ynÄ…Å‚ jako „cyfrowy dyrektor generalny” dziÄ™ki stosowaniu innowacyjnych sposobów komunikacji.
„Cyfrowa Å‚Ä…czność z otoczeniem jest bardzo ważna dla firmy Opel. Wyposażamy nasze samochody np. w nagradzane systemy multimedialne IntelliLink, interfejsy Apple CarPlay i Android Auto, a także osobistego asystenta Å‚Ä…cznoÅ›ci i usÅ‚ug Opel OnStar. Kontaktowy i obeznany z cyfrowÄ… technologiÄ… dyrektor generalny doskonale wpisuje siÄ™ w ten wizerunek marki. DziÄ™ki videocastowi dr Neumann po raz kolejny udowadnia, że Opel jest innowacyjnÄ… i dziaÅ‚ajÄ…cÄ… na emocje markÄ…, a także, że wÅ‚Ä…czenie nowych mediów do komunikacji korporacyjnej jest jak najbardziej zasadne i konieczne” — powiedziaÅ‚ Johan Willems, wiceprezes ds. komunikacji w firmie Opel.
Thomas de Buhr, dyrektor zarzÄ…dzajÄ…cy Twitter Deutschland, dodaÅ‚: „Karl-Thomas Neumann jest jednym z niewielu niemieckich szefów firm, którzy korzystajÄ… z Twittera do komunikacji zewnÄ™trznej. Jego konto i tweety sÄ… autentyczne, aktualne i odzwierciedlajÄ… innowacyjny charakter marki. Z miÄ™dzynarodowych badaÅ„ wynika, że ma to pozytywny wpÅ‚yw na wizerunek przedsiÄ™biorstwa oraz sprzyja identyfikowaniu siÄ™ pracowników z firmÄ…. W imieniu Twittera chciaÅ‚bym pogratulować dr. Neumannowi 10 000 obserwujÄ…cych”.
Komunikacja prowadzona przez dyrektora Neumanna za poÅ›rednictwem mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych jest skierowana do wszystkich zainteresowanych markÄ… Opel oraz Å›ciÅ›le zintegrowana z dziaÅ‚aniami firmy w tych mediach. Aby pozyskać jeszcze wiÄ™kszÄ… grupÄ™ entuzjastów marki Opel, dyrektor generalny firmy nie tylko rozszerzyÅ‚ swojÄ… aktywność w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych o videocast na YouTube, lecz także komentuje bieżące wydarzenia, takie jak Åšwiatowe Forum Ekonomiczne w Davos i uczestniczy w internetowych happeningach, takich jak kultowy #Icebucketchallenge.
|
|
Źródło: Opel, informacja Mototarget.pl
|
|
Pisaliśmy również |
» Bezpieczne wakacje z Oplem
|
» Elektryczny samochód dla każdego: nowy Opel Corsa e
|
|
Inne artykuły
|
| Database error: connect(localhost, mototarget, $Password) failed.
MySQL Error: ()
Session halted. | | |