Silnik, podwozie, ukÅ‚ad hamulcowy i aerodynamika modelu Cayman GT4 zostaÅ‚y skonfigurowane pod kÄ…tem uzyskania maksymalnej dynamiki jazdy. Do jej napÄ™du sÅ‚uży 6-cylindrowy bokser o pojemnoÅ›ci 3,8 litra i mocy 385 KM, zapożyczony z Porsche 911 Carrera S. Za przeniesienie siÅ‚y napÄ™dowej odpowiada 6-biegowa skrzynia manualna z aktywnymi poduszkami zawieszenia silnika. Cayman GT4 przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 4,4 s, a jego prÄ™dkość maksymalna wynosi 295 km/h. Tak doskonaÅ‚e osiÄ…gi pozwalajÄ… temu modelowi na przejechanie póÅ‚nocnej pÄ™tli toru Nürburgring w czasie 7 minut i 40 sekund.
Z zewnÄ…trz Cayman GT4 różni siÄ™ od pozostaÅ‚ych odmian coupe z centralnie umieszczonym silnikiem. Trzy charakterystyczne wloty powietrza z przodu i masywne, zamocowane na staÅ‚e tylne skrzydÅ‚o należą do pakietu aerodynamicznego, zaprojektowanego z myÅ›lÄ… o zapewnieniu maksymalnej siÅ‚y docisku.
Kierowca i pasażer siedzÄ… w sportowych fotelach pokrytych kombinacjÄ… skóry i Alcantary. Nowa sportowa kierownica zapewnia optymalnÄ… kontrolÄ™ nad pojazdem, a jej kompaktowe wymiary sprzyjajÄ… zwinnemu prowadzeniu.
Na życzenie Cayman GT4 może zostać wyposażony w elementy dodatkowo zwiÄ™kszajÄ…ce jego torowe walory. Lista opcji obejmuje ceramiczno-kompozytowy ukÅ‚ad hamulcowy PCCB1, w peÅ‚ni kubeÅ‚kowe fotele wykonane z tworzywa sztucznego wzmacnianego wÅ‚óknami wÄ™glowymi (CFRP), specjalny pakiet Sport Chrono z aplikacjÄ… Track Precision oraz pakiet Club Sport.
Åšwiatowa premiera Porsche Cayman GT4 odbÄ™dzie siÄ™ na poczÄ…tku marca, podczas miÄ™dzynarodowych targów motoryzacyjnych w Genewie.