Aby poczuć atmosferÄ™ Primavera Sound, mieszkaÅ„cy i odwiedzajÄ…cy BarcelonÄ™ mogli wziąć udziaÅ‚ w wyjÄ…tkowym wydarzeniu. Fasada Torre Glòries, sÅ‚ynnego wieżowca, rozbÅ‚ysÅ‚a kolorowym Å›wiatÅ‚em w rytm miksowanej na żywo muzyki.
– Dla SEAT-a rola partnera strategicznego Primavera Sound wykracza daleko poza zwykÅ‚e sponsorowanie festiwalu. Chcemy zapewniać przeżycia, pobudzać uczucia i emocje jego goÅ›ci i mieszkaÅ„ców Barcelony – podkreÅ›la Susanne Franz, Dyrektor SEAT-a ds. marketingu globalnego. – To idealne tÅ‚o dla kreatywnoÅ›ci i zainspirowania wszystkich naszym mÅ‚odym, innowacyjnym duchem – dodaje.
Robot za konsolą i DJ na żądanie
Barcelona jest miastem, które promuje kulturÄ™ i wspólne projekty. Efektem tego jest trzykrotny projekt z udziaÅ‚em SEAT-a, Universitat Politècnica de Catalunya i Primavera Sound. MiÄ™dzynarodowy multidyscyplinarny zespóÅ‚ obejmujÄ…cy naukowców, twórców i profesjonalnego DJ-a wspóÅ‚pracowaÅ‚ przy opracowywaniu zaawansowanego systemu automatycznego, czego efektem jest CB77, robot DJ, który naÅ›laduje technikÄ™ ludzkiego DJ-a, by odtwarzać utwory wybrane przez uczestników. W zależnoÅ›ci od dÅ‚ugoÅ›ci utworu robot porusza siÄ™ w różny sposób, aby zachÄ™cić publiczność do wspólnej zabawy.
SEAT Village, specjalnie wydzielona przestrzeÅ„ na terenie festiwalu, objęła także jego premierowÄ… scenÄ™ – Radio Primavera Sound. WystÄ…piÅ‚o na niej wielu muzyków, którzy zabrali miÅ‚oÅ›ników muzyki w podróż przez 17-letniÄ… historiÄ™ imprezy. Każdego dnia goÅ›cie festiwalu mogli wybierać swoje ulubione utwory, które zabrzmiaÅ‚y ze sceny, na której pojawili siÄ™ DJ-e jak: Jonathan Villicaña, Karrera czy Miqui Puig.
Mobilność w rytm muzyki
Jako marka zaangażowana w mobilność, SEAT w tym roku wspieraÅ‚ Primavera Sound w dziaÅ‚aniach z tego wÅ‚aÅ›nie zakresu na terenie festiwalu rozciÄ…gajÄ…cym siÄ™ na prawie 3 kilometry. Podczas 4-dniowego festiwalu SEAT organizowaÅ‚ przejazdy autobusowe pomiÄ™dzy czterema kluczowymi miejscami wzdÅ‚uż dwóch tras. Jedna z nich prowadziÅ‚a do gÅ‚ównej sceny, której sponsorem byÅ‚ hiszpaÅ„ski producent.
Międzynarodowa sztuka uliczna
Sztuka miejska silnie zaznaczyÅ‚a swojÄ… obecność podczas Primavera Sound, ale ważnÄ… rolÄ™ odegraÅ‚a też druga edycja Barcelona Creative Wall. W efekcie tej inicjatywy na 55-metrowym murze usytuowanym przy wejÅ›ciu do festiwalu w Parc del Fòrum powstaÅ‚o wspólne dzieÅ‚o wielokulturowej sztuki ulicy, stworzone przez takich artystów jak: Axe Colours (Hiszpania), Kef! (Niemcy), Kashink (Francja), TV_Boy (WÅ‚ochy), Paola Delfin (Meksyk) i Mrcenzone (Wielka Brytania). Każdy z nich miaÅ‚ okazjÄ™ wyrazić swoje indywidualne spojrzenie na tematy zwiÄ…zane z miastem i jego charakterystyczne cechy, takie jak Å›wiatÅ‚o, kultura, dźwiÄ™k, kuchnia i sztuka.