AtmosferÄ™
za kulisami podgrzał nowy Opel/Vauxhall Corsa, jeden ze sponsorów
tego wydarzenia, oferujÄ…c prezenterom i artystom szansÄ™
wygrania wyjÄ…tkowego Opla Corsa o niepowtarzalnym wystroju autorstwa
popularnego artysty ulicznego Borisa Hoppeka. Każda z gwiazd
otrzymaÅ‚a klucz, a szczęśliwym zwyciÄ™zcÄ… – wÅ‚aÅ›cicielem
klucza, który otworzył drzwi tego jedynego w swoim
rodzaju pojazdu, okazała się grupa Sugababes. Dziewczęta z zespołu
były bardzo szczęśliwe i myślą już o jego wykorzystaniu w
promocji najnowszej pÅ‚yty grupy, ‘Overloaded’ The Single
Collection.
Zanim
konkursowe emocje zawitały za kulisy, grupa C.M.O.N.S. witała
swoich fanów, ubranych w koszulki C.M.O.N.S i wykrzykujących
imiona członków zespołu: Red, Moo, Blue, White i Cherri. I
choć grupa nie otrzymała nominacji do nagrody, pojawiła się w
pełnym składzie na czerwonym dywanie, a na bankiecie dla VIP-ów
po uroczystości jej członkowie pokazali, że mają moc i styl, aby
stać się czymś więcej niż grupą jednego przeboju.
Aby
pokazać, że zespół C.M.O.N.S. nie zapomniał o swoich
wielbicielach, jego członkowie wraz z Oplem przygotowali wyjątkowy
upominek dla fanów obecnych na placu Radhuspladsen. Po
wysÅ‚aniu SMS-a o treÅ›ci „CORSA” na numer „1231”, fani
C.M.O.N.S. otrzymywali bezpłatny zestaw graficzno-muzyczny na
telefon komórkowy „Corsa & C.M.O.N.S.”.
Zespół
C.M.O.N.S. to pięć odjazdowych maskotek, z których każda ma
niepowtarzalną tożsamość i historię odzwierciedlającą
psychograficzne typy współczesnych dwudziestokilkulatków.
BÄ™dÄ…cy najlepszymi kumplami czÅ‚onkowie zespoÅ‚u The C.M.O.N.S –
White, Moo, Blue, Red i Cherri – zaistnieli na miejskiej
undergroundowej scenie muzycznej w Barcelonie. Grupa C.M.O.N.S. była
częścią zakrojonej na szeroką skalę kampanii reklamowej,
promujÄ…cej nowego Opla CorsÄ™ w Europie ,obejmujÄ…cej wszystkie
formy i środki przekazu..
Opel
to jeden z trzech europejskich sponsorów MTV Europe Music
Awards 2006. Nowy Opel Corsa jest oficjalnym samochodem imprezy EMA
2006. Zdecydowany, a zarazem przyjazny wyglÄ…d nowa Corsy to
najlepszy przykład emocji, które wiążą się z markami Opel
i Vauxhall.