|
|
Sukces płyty podłogowej Volvo
|
Dodano: 2020-08-10
Wyświetlono: 1453 razy
|
Firma Volvo Car Group, wspólnie ze swoimi siostrzanymi markami Lynk & Co oraz Polestar, sprzedała już ponad 600 000 samochodów zbudowanych na platformie CMA.
|
foto © Volvo |
|
|
Kompaktowa pÅ‚yta podÅ‚ogowa CMA zadebiutowaÅ‚a w 2017 roku jako baza technologiczna modelu Volvo XC40, nastÄ™pnie trafiÅ‚a do pojazdów Lynk & Co 01, 02, 03 oraz 05, a także do modeli Polestar 2 oraz Volvo XC40 Recharge, które jest pierwszym w historii szwedzkiej marki pojazdem o peÅ‚nym napÄ™dzie elektrycznym.
Architektura podwoziowa CMA umożliwia wykorzystanie w kompaktowych modelach szwedzko-chiÅ„skiego koncernu tych samych zaawansowanych funkcji i systemów, jakie oferuje wiÄ™ksza platforma SPA, użyta m.in. w Volvo XC90. Ponadto można dziÄ™ki niej wprowadzać do oferty zelektryfikowane wersje napÄ™dowe.
|
|
Źródło: Samar, Mototarget.pl
|
|
|
Inne artykuły
|
| Database error: connect(localhost, mototarget, $Password) failed.
MySQL Error: ()
Session halted. | | |