Już 5. grudnia 2014 potwierdzono siedmiu pozostałych. Są to aktualny mistrz DTM, Marco Wittmann (DE), Maxime Martin (BE), Augusto Farfus (BR), Bruno Spengler (CA), Martin Tomczyk (DE), Timo Glock (DE) i Antonio Felix da Cista (PT).
Na poczÄ…tku grudnia na hiszpaÅ„skim torze Jerez de la Frontera Blomquist po raz pierwszy usiadÅ‚ za kierownicÄ… BMW M4 DTM, kiedy to wraz z kilkoma innymi debiutantami gromadziÅ‚ pierwsze doÅ›wiadczenia w samochodzie wyÅ›cigowym DTM. 21-latek zrobiÅ‚ znakomite wrażenie i wywalczyÅ‚ miejsce w ósmym kokpicie na sezon 2015.
Syn szwedzkiej legendy rajdowej, Stiga Blomqvista, który zdobyÅ‚ tytuÅ‚ mistrza Å›wiata w roku 1984, Tom ma dosÅ‚ownie sport motorowy w genach. Po przygodzie i sukcesach z gokartami nie poszedÅ‚ jednak w Å›lady ojca, do rajdów, a przesiadÅ‚ siÄ™ na bolidy, gdzie w Formule Renault w roku 2009 zrobiÅ‚ ogromne wrażenie, a w rok później zdobyÅ‚ tytuÅ‚ mistrza – w wieku zaledwie 16 lat, a tym samym stajÄ…c siÄ™ najmÅ‚odszym mistrzem F Renault w historii. Potem przyszÅ‚a kolej na niemieckÄ… FormuÅ‚Ä™ 3, co doprowadziÅ‚o mÅ‚odego Blomqvista do F3 Euro Series. W roku 2010 goÅ›cinnie wziÄ…Å‚ udziaÅ‚ w wyÅ›cigu Formula BMW Pacific junior racing series w Macau (CN) za kierownicÄ… Formula BMW FB02.
Mimo że wciąż jest w poczÄ…tkowej fazie swej kariery, Blomqvist już poznaÅ‚ ciemnÄ… stronÄ™ motorsportu, przeżywszy zÅ‚amanie krÄ™gu lÄ™dźwiowego w czasie wyÅ›cigu na Lausitzringu (DE) w 2011 r., co przedwczeÅ›nie zakoÅ„czyÅ‚o jego udziaÅ‚ w sezonie wyÅ›cigowym. WróciÅ‚ jeszcze silniejszy i podbiÅ‚ Å›wiat F3 – w sezonie 2014 zdobyÅ‚ 420 punktów, wygraÅ‚ 6 wyÅ›cigów, a na podium byÅ‚ 15 razy.