-
Toyota Motor Europe wprowadza nowe logo marki oraz nowÄ… identyfikacjÄ™ graficznÄ…
-
Nowy logotyp i projekt wizualny wpisują się w epokę cyfryzacji i dominacji urządzeń mobilnych
-
Wdrożenie nowej identyfikacji graficznej Toyoty nastąpi wraz z premierą nowego Yarisa
Projekt wizualny Toyoty wprowadzany w Europie zostaÅ‚ opracowany z myÅ›lÄ… o przejrzystoÅ›ci i prostocie i opiera siÄ™ na czterech podstawowych zasadach. SÄ… to: patrzenie w przyszÅ‚ość, synchronizacja z urzÄ…dzeniami mobilnymi, wrażenia klasy premium oraz spójność dla wszystkich dziaÅ‚ów, jednostek biznesowych i submarek.
Nowe logo marki Toyota otrzymuje dwuwymiarowy design pozbawiony znaku sÅ‚ownego „Toyota”. Utrzymanie nazwy marki w logotypie nie jest konieczne, ponieważ emblemat Toyoty jest dobrze znany w caÅ‚ej Europie. Nowe logo jest proste, przejrzyste i nowoczesne. ZostaÅ‚o doskonale przystosowane do przestrzeni cyfrowej, a jednoczeÅ›nie wyglÄ…da równie efektownie w Å›wiecie fizycznym. Nowe logo bÄ™dzie stosowane we wszystkich formach komunikacji, zaÅ› obecny emblemat nadal bÄ™dzie montowany na samochodach. Toyota utrzyma dotychczasowÄ… identyfikacjÄ™ graficznÄ… stacji dealerskich w Europie. Zostanie ona jednak zweryfikowana z myÅ›lÄ… o nowej strategii dla sieci dealerskiej Toyoty na 2025 rok.
Wprowadzany wÅ‚aÅ›nie do użytku projekt wizualny obejmuje nowÄ… unikalnÄ… typografiÄ™ oraz specjalnie opracowanÄ… czcionkÄ™ Toyota Type, przystosowanÄ… do wszelkich możliwych zastosowaÅ„ on-line i w druku. To uÅ‚atwi rozwój marki w internecie oraz budowÄ™ systemu sprzedaży on-line na europejskim rynku.
Nowy logotyp zwiÄ™ksza przejrzystość i ujednolica identyfikacjÄ™ wizualnÄ… Toyoty na różnych polach dziaÅ‚alnoÅ›ci. W tym samym celu Toyota wprowadza zmiany w nazwach niektórych jednostek biznesowych. Toyota Insurance Management otrzymuje nazwÄ™ Toyota Insurance Services, która jest lepiej dostosowana do wciąż rozwijajÄ…cych siÄ™ usÅ‚ug internetowych i mobilnych. Program sprzedaży samochodów używanych Toyota Plus zmienia nazwÄ™ na Toyota Approved Used.
„OpracowaliÅ›my nowÄ… identyfikacjÄ™ wizualnÄ… Toyoty z myÅ›lÄ… o Å›wiecie jutra. SkupiliÅ›my siÄ™ na nieustannym rozwijaniu kontaktu z klientami, aby jak najskuteczniej, na bieżąco informować ich o szybkim rozwoju Toyoty w najważniejszych dziedzinach – zelektryfikowanych samochodów, usÅ‚ug mobilnych i sprzedaży internetowej. Nowy design zostaÅ‚ opracowany, by uÅ‚atwić dotarcie do klientów na wielu różnych pÅ‚aszczyznach kontaktu z markÄ…. Po raz pierwszy zetkniemy siÄ™ z nim przy okazji premiery innowacyjnego miejskiego hatchbacka Yarisa Hybrid czwartej generacji” – powiedziaÅ‚ Didier Gambart, wiceprezydent ds. sprzedaży, marketingu i doÅ›wiadczeÅ„ klientów Toyota Motor Europe.