Polscy klienci podobnie jak jurorzy konkursu Car Of The Year, docenili jakość, bezpieczeństwo (5 gwiazdek w testach EuroNCAP), komfort i przestronne wnętrze oferowane przez Nowe Clio: w 2006 roku już 1038 tych aut znalazło swoich nabywców w Polsce.
Renault zachęcone wynikami sprzedaży Clio, które zwiększyło swój udział w rynku z 0,83% w ostatnich miesiącach 2005 roku do 2,12% na koniec kwietnia 2006 roku, wprowadza nową wersję silnikową w gamie Nowego Clio.
W sprzedaży pojawi się nowy, oszczędny i bardziej ekologiczny silnik - 1.2 16V 65 KM, oferowany w nowej niższej cenie - 37 500 złotych ( wersja 3-drzwiowa). Silnik ten będzie dostępny w wersji wyposażenia Authentique.
Jednocześnie należy podkreślić, że silnik ten nic nie traci ze swojej dynamiki, a jego parametry jezdne pozostają bardzo zbliżone do dotychczas oferowanego w gamie silnika 1.2 16V 75 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi w obydwu przypadkach: 105 Nm. przy 4250 obr/ min.
1.2 16V 65 KM, to silnik bardzo oszczędny: zużycie paliwa poza miastem wynosi jedynie tylko 4.9 litra/100 Km, a w cyklu mieszanym nie przekracza 6 litrów.
Nowa wersja silnikowa będzie promowana przez Renault w prasie, radiu i na bilboardach, hasło kampanii to "Urodzony zwycięzca".