• Obecny plan wprowadzenia usÅ‚ugi Valet obejmuje nastÄ™pujÄ…ce rynki: Belgia, Dania, Francja, Niemcy, Grecja, WÄ™gry, Irlandia, Norwegia, Polska, Portugalia, Hiszpania, Szwajcaria i Wielka Brytania
• Aplikacja Volvo Valet jest dostÄ™pna na iOS oraz Androida
UsÅ‚uga Volvo Valet jest prosta i wygodna. Po tym, jak klienci skontaktujÄ… siÄ™ ze sprzedawcÄ… w celu umówienia spotkania, samochód odbierany jest z domu w uzgodnionym terminie, serwisowany i zwracany.
UsÅ‚uga Volvo Valet obejmuje również specjalnÄ… aplikacjÄ™ opracowanÄ… przez inżynierów Volvo Cars pracujÄ…cych w Dolinie Krzemowej. Za pomocÄ… telefonu klienci mogÄ… Å›ledzić lokalizacjÄ™ swojego samochodu w czasie rzeczywistym i sÄ… na bieżąco informowani o postÄ™pach procesu serwisowego.
Pierwszymi rynkami w Europie, które wprowadziÅ‚y Volvo Valet, byÅ‚y: Wielka Brytania, Niemcy, Belgia, Francja, Hiszpania i Szwajcaria.
"DziÄ™ki usÅ‚udze Volvo Valet dajemy klientom elastyczność i wygodÄ™, których potrzebujÄ… w tych trudnych czasach. To Å›wietny przykÅ‚ad tego, jak w Volvo zawsze stawiamy dobre samopoczucie i bezpieczeÅ„stwo ludzi w centrum wszystkiego, co robimy" – powiedziaÅ‚ Björn Annwall, szef regionu EMEA w Volvo Cars.
UsÅ‚uga Volvo Valet zostaÅ‚a po raz pierwszy wprowadzona w Stanach Zjednoczonych na poczÄ…tku tego roku i odniosÅ‚a ogromny sukces wÅ›ród dealerów, którzy wÅ‚Ä…czyli siÄ™ w jej wdrożenie. ByÅ‚o to idealne narzÄ™dzie w okresie pandemii, gdy klienci mieli utrudniony dostÄ™p do szeregu usÅ‚ug.
W Chinach podobnÄ… usÅ‚ugÄ™ serwisowania i odwożenia samochodu oferuje siÄ™ klientom Volvo za poÅ›rednictwem WeChat, popularnej platformy mobilnej używanej przez chiÅ„skich konsumentów do szeregu różnych usÅ‚ug.
W ubiegÅ‚ym miesiÄ…cu firma Volvo Cars uruchomiÅ‚a także salon internetowy Stay Home Store, która pozwala klientom na europejskich rynkach kupować lub wynajmować nowe Volvo bez koniecznoÅ›ci fizycznej wizyty u dealera.
Koncepcja Stay Home Store wykorzystuje istniejące narzędzie sprzedaży Volvo Cars oraz zapewnia klientom i dealerom nową, przejrzystą i łatwą w obsłudze platformę do interakcji bez konieczności bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem.
W dobie koronawirusa lawinowo roÅ›nie zapotrzebowanie na usÅ‚ugi dostarczane do domu klienta. Tymczasem serwis pojazdu nie należaÅ‚ do czynnoÅ›ci bezdotykowych, ani bezkontaktowych, dlatego Volvo wprowadza do Europy usÅ‚ugÄ™ Volvo Valet (wktrótce pojawi siÄ™ ona również w Polsce).