UsÅ‚uga „door to door” polega na odebraniu pojazdu przez pracownika serwisu z miejsca zamieszkania lub pracy klienta i odstawieniu go z powrotem. Jedyny kontakt z wÅ‚aÅ›cicielem pojazdu ma miejsce przy przekazaniu kluczyka, gdyż zakres usÅ‚ugi serwisowej omawiany jest wczeÅ›niej telefonicznie. Kluczyk oraz elementy pojazdu, z którymi bÄ™dzie miaÅ‚a styczność odbierajÄ…ca go osoba, sÄ… przez niÄ… dezynfekowane. Przy odbiorze wykonywane sÄ… również zdjÄ™cia dokumentujÄ…ce stan samochodu. UsÅ‚uga serwisowa rozpoczyna siÄ™ od bezpÅ‚atnego wykonania diagnostyki eVHC (electronic Vehicle Health Check), w wyniku której klient otrzymuje mailem link do jej podsumowania zawierajÄ…cego zdjÄ™cia oraz film dokumentujÄ…cy wykonanie diagnostyki przez mechanika wraz z jego komentarzami na temat ogólnego stanu technicznego samochodu oraz poszczególnych jego części i zespoÅ‚ów.
W przypadku wykrycia usterek nieuwzglÄ™dnionych w pierwotnym zleceniu, ich naprawa wykonywana jest wyÅ‚Ä…cznie po akceptacji wÅ‚aÅ›ciciela pojazdu (np. poprzez dodanie usÅ‚ugi do koszyka lub wysÅ‚anie maila). Klient, nie wychodzÄ…c z domu, poprzez interface na smartfonie, pozostaje w interakcji z serwisem i ma peÅ‚nÄ… kontrolÄ™ nad przebiegiem obsÅ‚ugi samochodu. Po zakoÅ„czeniu czynnoÅ›ci serwisowych, pojazd jest odkażany, przy czym klient może również skorzystać z opcji ozonowania wnÄ™trza i kanaÅ‚ów wentylacyjnych. Ostatnim etapem usÅ‚ugi „door to door” jest zwrot samochodu wÅ‚aÅ›cicielowi, w trakcie którego ponownie odkażany jest kluczyk oraz elementy, z którymi miaÅ‚ styczność odwożący go kierowca. Stan pojazdu po wykonanej usÅ‚udze dokumentowany jest zdjÄ™ciami.
WiÄ™cej szczegóÅ‚ów i film instruktażowy na https://www.honda.pl/cars/owners/honda-advanced-services.html.
Klienci nadal majÄ… możliwość skorzystania z usÅ‚ug serwisowych w trybie standardowym. Każda ze stacji serwisowych oferuje rÄ™kawiczki ochronne oraz pÅ‚yny do dezynfekcji rÄ…k. Przy przyjÄ™ciu samochodu do serwisu oraz przed jego wydaniem, zarówno auto jak i kluczyki poddawane sÄ… dezynfekcji.
Nowe procedury obowiÄ…zujÄ… również w poczekalniach oraz recepcjach, gdzie czÄ™sto zamontowane zostaÅ‚y ekrany odseparowujÄ…ce klientów od pracowników serwisu, przyjmujÄ…cych zlecenie. Klienci obowiÄ…zani sÄ… do zachowania stref bezpieczeÅ„stwa, które wyznaczone zostaÅ‚y za pomocÄ… linii na podÅ‚odze.
W kwietniu, przy wykonywaniu prac serwisowych, Honda oferuje 10-procentowe rabaty na części zamienne oraz robociznÄ™. Rabaty te dotyczÄ… oferty usÅ‚ug serwisu mechanicznego i obowiÄ…zujÄ… zarówno w przypadku usÅ‚ugi „door to door” jak i tej wykonywanej w trybie standardowym. Klienci mogÄ… również skorzystać z nowej oferty czterowarstwowych, antyalergicznych filtrów kabinowych o wiÄ™kszym stopniu filtracji powietrza, które zatrzymujÄ… czÄ…steczki znacznie mniejsze niż 2,5 mikrometra.
Serwisy samochodowe Hondy pozostajÄ… czynne i bÄ™dÄ… prowadzić bieżącÄ… obsÅ‚ugÄ™, naprawy i przeglÄ…dy samochodów. Godziny otwarcia punktów serwisowych w wielu przypadkach ulegÅ‚y jednak zmianie, dlatego przed wizytÄ… u wybranego dealera warto skontaktować siÄ™ z nim telefonicznie lub mailowo.
Salony sprzedaży samochodów marki Honda również gotowe sÄ… na przyjÄ™cie klientów, z zachowaniem wszelkich Å›rodków ostrożnoÅ›ci w celu zminimalizowania ryzyka zarażenia siÄ™ koronawirusem. Ze wzglÄ™du na przejÅ›ciowo zmieniony zakres godzin pracy handlowców, zachÄ™camy jednak do wczeÅ›niejszego kontaktu telefonicznego lub mailowego z wybranym dealerstwem Hondy.