Zmiany w strukturach Peugeot i Citroen Polska
|
Dodano: 2015-02-06
Wyświetlono: 2892 razy
|
Łukasz Borak awansował i będzie pełnił nową funkcję w zespole marketingu.
|
foto © Peugeot |
|
|
Obejmuje nowo utworzne stanowisko Head of Digital gdzie będzie odpowiedzialny za strategię i zakup mediów online, social media oraz działania CRM dla trzech marek Peugeot, Citroen oraz DS. Przed awansem zajmował stanowisko Media i CRM managera marki Peugeot.
Borak ma 9-letnie doświadczenie w mediach i marketingu. Przed dołączeniem do Peugeot Polska pracował w ZenithOptimedia Group na stanowisku senior media plannera. Pracował dla takich klientów, jak: Totalizator Sportowy, Warner Bros, Mio.
Więcej informacji dla zalogowanych w zakładce MEDIA
|
|
|
» Przygoda w kamperze! Co warto wiedzieć? |
2023-05-31 |
|
Rozpoczynający się sezon na wyprawy kamperem stawia przed wieloma miłośnikami tego typu turystyki zasadnicze pytanie: czy podczas moich wypraw chcę za każdym razem nocować na zagospodarowanym kempingu, czy zaszaleć i spędzać noce ?na dziko?, na łoni... więcej »
|
|