FB FB Twitter Twitter
Szukaj:
            1612 zarejestrowanych użytkowników z branży motoryzacyjnej, w tym 1095 przedstawicieli mediów.                                                                                    
Promowana firma
Wydarzenia

Statystyki odwiedzin serwisu
O nas
CUSTOM PUBLISHING - wydawnictwa dla klientów
Realizujemy kolorowe czasopisma na zamówienie. Customer publishing lub custom publishing, to coraz częściej stosowana forma prezentacji firmy, budowania lojalności i zdobywania nowych klientów. Jeśli chcesz powiedzieć klientom, jak bardzo są dla ciebie ważni, jeżeli masz do powiedzenia więcej niż może pomieścić kreacja w reklamie prasowej lub bilboardowej, kolorowy kwartalnik doskonale spełni swoją rolę. Jesteśmy wydawcą cenionych biuletynów dla firm motoryzacyjnych.

 

Od projektu poprzez redakcję i fotoedycję, aż po skład i nadzór nad drukiem

To właśnie u nas powstawały ogólnopolskie tytuły dla czytelników jeżdżących Hondami, Jeepami, Chryslerami,  Dodge’ami oraz Subaru.  Kluczem do tworzenia pism reklamowych, które naszym partnerom przynoszą konkretne, wymierne efekty jest doświadczenie zespołu, który je projektuje. Edytorzy odpowiedzialni za tytuły swoją wiedzę wynieśli z redakcji kolorowych magazynów motoryzacyjnych - są czynnymi dziennikarzami zorientowanymi w tematyce motoryzacyjnej. Współpracujący z nami fotograficy osiągnęli najwyższą biegłość w plenerowej i studyjnej fotografii... nie tylko pojazdów. Świetnie wyposażone studio graficzne i sprawni projektanci potrafią stworzyć  layout na miarę ambicji najbardziej wymagających klientów. Dzięki temu osiągamy najwyższą jakość w ramach ustalonego budżetu. Nasze projekty wyróżniają się dynamiką i atrakcyjną formą. Współpracujemy z dziennikarzami z całej Polski dzięki doskonałym relacjom z przedstawicielami mediów, które wypracowaliśmy przez lata, a obecnie rozwijamy w ramach agencji informacyjnej Moto Target. Potrafimy  w krótkim czasie zdobyć teksty i materiały fotograficzne niezbędne do stworzenia ciekawego pisma.


 

Aby obejrzeć zawartość tytułów kliknij na okładkę


 

I_OKL_CHRYSLER_46816.jpgI_OKL_SUZUKI_30722.jpgI_OKL_CHRYSLER_46816.jpgI_OKL_CHRYSLER_46816.jpg

I_OKL_CHRYSLER_46816.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I_OKL_CHRYSLER_46816.jpgI_OKL_CHRYSLER_46816.jpgI_OKL_CHRYSLER_46816.jpg

I_OKL_CHRYSLER_46816.jpg

 

AUTOTRAPER MAGAZYN

CYKL: kwartalnik
NAKŁAD: 3-5 tys. egz.
OBJĘTOŚĆ: 32-64 str. + 4
OKŁADKA: folia błyszcząca
UKAZUJE SIĘ od marca 2005

Pismo dociera do właścicieli nowych aut marek Chrysler, Jeep, Dodge, od 2009 także Suzuki.
Autotraper Magazyn otrzymał wyróżnienie za tekst roku w Konkursie Biuletynów Firmowych "Agape" 2008.

 


OKLADECZKA_4972.jpgI_OKL_61325.jpg

OKLADECZKA_4972.jpg

OKLADECZKA_4972.jpg

OKLADECZKA_4972.jpg

EMOCJE - MAGAZYN HONDY
CYKL: kwartalnik
NAKŁAD: 40 tys. egz.
OBJĘTOŚĆ: 64-80 str. + 4
OKŁADKA: folia matowa, wybiórczy lakier
UKAZUJE SIĘ od 2006 roku w obecnej formie
Docieramy do 40 tys. miłośników Hondy w całej Polsce. Prestiżowy magazyn custom publishing spełniający rolę wizytówki firmy Honda Poland.

 

2010

Magazyn otrzymał drugą nagrodę w kategorii Biuletyn Zewnętrzny Roku 2010 w Konkursie Biuletynów Firmowych "Agape".

2009

Magazyn otrzymał wyróżnienie za zdjęcie roku w Konkursie Biuletynów Firmowych "Agape".

2008

Magazyn nominowany do nagrody za tekst roku w Konkursie Biuletynów Firmowych "Agape".

 



I_OKLADKA_7748.jpg
MAGAZYN KIA
CYKL: pierwsze wydanie, nieregularny
NAKŁAD: 25 tys. egz.
OBJĘTOŚĆ: 64-80 str. + 4
OKŁADKA: folia matowa, wybiórczy lakier
UKAZUJE SIĘ od 2009 roku


Najnowszy magazyn skierowany do kilkudziesięciu tysięcy miłośników i właścicieli pojazdów marki Kia w całej Polsce.
Wizytówka firmy Kia Motors Polska.






II_okladkaPLEJAD_33539.jpg
PLEJADY
CYKL: dwumiesięcznik
NAKŁAD: 3 tys. egz.
OBJĘTOŚĆ: 64 str. + 4
OKŁADKA: folia matowa, wybiórczy lakier



 
Ekskluzywny Magazyn Miłośników Subaru PLEJADY wydawany przez naszą agencję w roku 2008.



 



Freedom_48113.jpg
FREEDOM
CYKL: kwartalnik
NAKŁAD: 10 tys. egz.
OBJĘTOŚĆ: 48 str. + 4
Magazyn zawieszony do końca 2009 roku



W redakcji Moto Target powstawała zawartość lokalna międzynarodowego magazynu Freedom wydawanego dla koncernu Chrysler przez Meredith.







Dodge_21933.jpg
DODGE
CYKL: kwartalnik
NAKŁAD: 5 tys. egz.
OBJĘTOŚĆ: 48 str. + 4
Magazyn zawieszony do końca 2009 roku



W redakcji Moto Target powstawała zawartość lokalna międzynarodowego magazynu Dodge wydawanego dla koncernu Chrysler przez Meredith.







ProMOTOR_32127.jpg
PROMOTOR
CYKL: kwartalnik
NAKŁAD: 2,5 tys. egz.
OBJĘTOŚĆ: 48 str. + 4
OKŁADKA: folia błyszcząca
UKAZUJE SIĘ od 2008 roku



Jesteśmy wydawcą lokalnego magazynu B2B "ProMOTOR"
redagowanego z myślą o przedsiębiorcach.




 



Around_16897.jpg
AROUND THE WORLD
CYKL: kwartalnik
NAKŁAD: 40 tys. egz.
OBJĘTOŚĆ: 48 str. + 4
UKAZYWAŁ SIĘ od 2008 roku, projekt zawieszony


Uczestniczymy w projekcie realizowanym przez agencję EGR dla Orbisu.
Wysokonakładowy magazyn "Around The World" powstaje z udziałem naszych dziennikarzy. Jesteśmy też zewnętrzną agencją sprzedającą powierzchnię reklamową na stronach pisma.




 


 

BIULETYNY ELEKTRONICZNE

Nasza Agencja tworzy także elektroniczne biuletyny i broszury, wykorzystywane przez partnerów do działań promocyjnych.
Przykładowa broszura elektroniczna "Nowe technologie Hondy", przygotowana z okazji udziału firmy Honda Poland w 13. Pikniku Naukowym Polskiego Radia i Centrum Nauki Kopernik. Broszura powstała też w formie drukowanej.






 

REFERENCJE


  • HONDA POLAND

Firma Honda Poland jest związana współpracą z Agencją Informacyjną Moto T@rget od roku 2004. W tym czasie redaktorzy Agencji realizowali dla nas zadania dziennikarskie związane z pięcioma edycjami kwartalnika "Magazyn Honda". Od roku 2005 Agencja Moto T@rget zajmuje się pełną redakcją i wydaniem Magazynu Hondy „Emocje”.


Iwona Legęć
PR Section Manager
 

 

dyplom_47897.jpg


Druga nagroda w ogólnopolskim konkursie biuletynów firmowych „Agape” 
w kategorii „Biuletyn Zewnętrzny Roku 2010”

 

 

 

dyplom_47897.jpg

Wyróżnienie w ogólnopolskim konkursie biuletynów firmowych „Agape” 
w kategorii „Zdjęcie Roku 2009”
  • MMC Car Poland

Agencja Informacyjna Moto T@rget współpracuje z MMC Car Poland – oficjalnym przedstawi­cielem Mitsubishi Motors Corporation od roku 2004 w dziedzinie fachowych tłumaczeń technicz­nych i marketingowych z języka angielskiego oraz media relations. W tym czasie na potrzeby działu marketingu naszej firmy uzyskaliśmy profesjonalne tłumaczenia podręczników sprzedaży, instrukcji technicznych nowych modeli oraz komunikatów PR w liczbie ponad 1500 stron. Dzięki solidności i terminowości partnera współpraca naszych firm układa się bardzo poprawnie.


Kinga Lisowska
PR Division Manager
  • AUTOTRAPER SPORT SERVICE

Agencja Informacyjna Moto T@rget od roku 2005 redaguje dla klientów firmy Autotraper Sport Service ekskluzywny kwartalnik firmowy "Autotraper Magazyn". Kwartalnik jest autorskim projek­tem Agencji Moto T@rget, przygotowanym i realizowanym od podstaw we współpracy z działem marketingu naszej firmy. Agencja gwarantuje dostarczenie i selekcję materiałów tekstowych i fotograficznych, profesjonalny skład komputerowy i logistyczną opiekę nad przygotowaniem do druku i drukiem całego nakładu. Komfort współpracy z Agencją Moto T@rget wynika z dziennikar­skich doświadczeń redaktorów oraz ich ciągłych kontaktów z najnowszymi informacjami technicz­nymi i rynkowymi branży motoryzacyjnej.


Maciej Majchrzak
Prezes Zarządu

Wyróżnienie w ogólnopolskim konkursie biuletynów firmowych „Agape” 
w kategorii „Tekst Roku 2008”


 
  • MEREDITH INTEGRATED MARKETING

I have to tell you I think you are doing a great job with your local content of „Freedom” and „Dodge”. I wish some other countries - and they include a few big ones - would follow your example. Although I do not read Polish, I get a real flavour for the passion of the brands through the excellent photography, and there's a good balance between product information and human interest. Congratulations once again on a really professional job.


Tony Cheverall
International Publications Director
+ Dlaczego Moto T@rget
» Motoryzacyjny serwis prasowy
» Bank informacji i fotografii
» Wprost do celu
» Klucze do centrów prasowych firm motoryzacyjnych
» Who is Who - kontakty z mediami
» Tłumaczenia tekstów technicznych
» Usługi media relations
» Statystyki - ile zarobisz docierając poprzez Moto Target
Warto przeczytać
 

foto © Hyundai


A imię jego… Kona
Najczęściej oglądane

Zdjecie dnia

Zdjecie miesiaca


© 2006 by MotoTarget

created & hosted by
Smart Net Solutions

Kontakt | Regulamin | Cennik / Reklama | Nota prawna | English version | Deutsch version | Francaise version |