FB FB Twitter Twitter
            1612 zarejestrowanych użytkowników z branży motoryzacyjnej, w tym 1095 przedstawicieli mediów.                                                                                    
Promowana firma
Wydarzenia

Do grupy Moto Target należą witryny:

MotoTarget

• MotoTabu

• MotoTÅ‚umaczenia

• Klub elektromobilnych

• Satyrek


Statystyki odwiedzin serwisu
Nasze testy
Jeep Cherokee 2,8 CRD Twardziel. Jeep Cherokee 2,8 CRD
W bogatej palecie modeli Jeepa znajdziemy zarówno luksusowe SUV-y jak i kompaktowe auta puszczające oko w kierunku młodszej klienteli. Ale żelaznym punktem oferty są auta, którymi zaraz po wyjeździe z salonu możemy udać się w trudny teren. Jednym z nich jest nowy Jeep Cherokee.


Spadkobierca
Jeep Cherokee należy do wąskiego grona amerykańskich aut, którym udało się podbić serca Europejczyków. Godny spadkobierca kultowego modelu Wagoneer z lat 60-tych odziedziczył po nim płytę podłogową i większość podzespołów mechanicznych. W odróżnieniu od luksusowego Wagoneera, pierwszy Jeep Cherokee miał tylko jedną parę drzwi. W 1984 roku przyszła pora na nową generację modelu Cherokee. Tym razem klienci otrzymali dużo lepsze, zwrotniejsze, szybsze i bardziej ekonomiczne auto dostępne zarówno w wersji 3, jak i 5-drzwiowej. Najnowsza generacja tego Jeepa godnie kontynuuje filozofię przodka. Auta, które w przeciwieństwie do sprytnych zagrywek konkurencji w unikatowy sposób łączy komfort jazdy z ponadprzeciętnymi własnościami terenowymi.



Zdobywca
BÅ‚oto, piasek, kamienie, woda, Å›nieg. To Å›rodowisko w którym Cherokee czuje siÄ™ jak u siebie. Klasyfikowany w swojej ojczyźnie jako Å›redniej wielkoÅ›ci terenówka, na starym kontynencie budzi szacunek swoimi sÅ‚usznymi rozmiarami znacznie odbiegajÄ…cymi od europejskiego pojÄ™cia „medium size”. Jeep dobrze przygotowaÅ‚ Cherokee do starcia z azjatyckÄ… i niemieckÄ… konkurencjÄ…. DoskonaÅ‚y silnik diesla, sztywny tylny most staÅ‚y, napÄ™d na cztery koÅ‚a i reduktor nie pozostawiajÄ… zÅ‚udzeÅ„, że nie mamy do czynienia z kolejnÄ… bulwarowÄ… terenówkÄ… która z reguÅ‚y poza asfaltem jest niewiele warta.

Kanciuch
Sylwetka nowego Cherokee sprawia wrażenie ociosanego monolitu. Jak okiem siÄ™gnąć ostre kanty, żadnych modnych ostatnio wÅ›ród „terenowych” aut krÄ…gÅ‚oÅ›ci, udziwnionych ksztaÅ‚tów kloszy lamp, czy Å›ciÄ™tego dachu przypominajÄ…cego coupe. W kanciastych ksztaÅ‚tach Cherokee jest coÅ› surowego i coÅ›, co sprawia że patrzÄ…c na niego masz wrażenie że możesz mu zaufać. Ale jego militarna, niemal kuloodporna powÅ‚oka kryje jak najbardziej ucywilizowane wnÄ™trze. Wystarczy zająć wysokie miejsce za kierownicÄ… aby poczuć siÄ™ jak na mostku kapitaÅ„skim. Zza pionowej szyby czoÅ‚owej widać rozlegÅ‚Ä… panoramÄ™ maski silnika. Znika gdzieÅ› pierwsze wrażenie wywoÅ‚ane rozmiarami zewnÄ™trznymi. Po chwili wiemy już gdzie koÅ„czy siÄ™ nasz Jeep, co w szczególnoÅ›ci docenimy zarówno podczas jazdy w terenie wÅ›ród drzew, jak i manewrujÄ…c nim na wÄ…skich ulicach i parkingach miasta. Podziw budzi Å›rednica zawracania wynoszÄ…ca zaledwie 10,8 metra i Å‚adowność równa 535 kg. Testowana przez nas wersja Limited rozpieszcza bogactwem wyposażenia, jasnymi materiaÅ‚ami wykoÅ„czeniowymi, dwukolorowa tapicerkÄ… skórzanÄ…, doskonaÅ‚ym sprzÄ™tem audio, nawigacjÄ… z twardym dyskiem i wieloma innymi elementami.



Siłacz
Jeepa w ruch wprawia 177-konny silnik wysokoprężny z bezpoÅ›rednim wtryskiem paliwa typu common-rail trzeciej generacji. Za sprawÄ… potężnego momentu obrotowego 460 Nm, praktycznie nie istnieje dla niego pojÄ™cie „braku pary”. Dość szorstka kultura pracy i charakterystyczny odgÅ‚os jaki wydaje silnik na niskich biegach ma w przypadku Cherokee swój niepowtarzalny urok wpisany na staÅ‚e w życiorys Jeepa. Najbardziej odpowiednim partnerem dla tej jednostki napÄ™dowej, jest wymagajÄ…ca dopÅ‚aty automatyczna skrzynia biegów posiadajÄ…ca także możliwość rÄ™cznej zmiany przeÅ‚ożeÅ„. Automat nie jest może mistrzem jeÅ›li chodzi o szybkość i reakcjÄ™ na gaz, ale zdecydowanie lepiej pasuje do wszÄ™dobylskiego charakteru tego auta. Poza tym uwalnia kierowcÄ™ od ciÄ…gÅ‚ego siÄ™gania do lewarka – rzecz nieoceniona, szczególnie w coraz dÅ‚uższych miejskich korkach. SwojÄ… dynamikÄ… Jeep potrafi zadziwić niejedno auto i na pewno nieÅ‚atwo bÄ™dzie go dogonić. OsiÄ…gi auta (0-100 km/h 10,9 s, 180 km/h) pozwalajÄ… również na bezstresowÄ… jazdÄ™ nielicznymi krajowymi autostradami bez obawy o blokowanie innym lewego pasa. UkÅ‚ad hamulcowy dobrze radzi sobie z ważącym prawie 2 tony autem, a ich skuteczność nie maleje także po rozgrzaniu. W warunkach miejskich z 70-litrowego baku po każdych 100 kilometrach jazdy ubywa okoÅ‚o 13 litrów paliwa. WykorzystujÄ…c potężny moment obrotowy Jeepa na dÅ‚ugiej trasie możemy uzyskać wynik rzÄ™du 10 litrów. W terenie bÄ™dzie to co najmniej 15 litrów.



Off-road
Projektując układ jezdny i zawieszenie Jeepa zdecydowano się na pewien kompromis w kierunku osób, które lubią czasem zbaczać z utartych szlaków. Dlatego szybka jazda po asfalcie nie jest tym co najbardziej kocha Cherokee. Samochód zapewnia odpowiedni komfort, a jego układ jezdny ma nawet większą rezerwę przyczepności, niż można się spodziewać po tego typu aucie z wysoko umieszczonym środkiem ciężkości. Ale dopiero w prawdziwym terenie, Jeep pokazuje na co go stać. Siła napędowa dzielona jest pomiędzy przednią i tylną oś w proporcji 42/58. Jeśli zajdzie taka potrzeba zawsze możemy skorzystać z przełącznika na środkowym tunelu i włączając reduktor (tryb 4WD Low) przejść w tryb 50/50. Udane kąpiele błotne zapewni znaczna głębokość brodzenia równa 500mm. Kąty natarcia, zejścia i rampowy wynoszą odpowiednio 38, 30 i 28 stopni. W praktyce pozwala to na bezproblemowy przejazd wymagającego toru Autotrapera i pewność, że dopóki nie zmierzamy odkrywać zakątków puszczy w Laosie, w terenie Jeep nas nie zawiedzie. Nawet na montowanych seryjnie oponach szosowych, Cherokee bez trudu poradził sobie z głębokim kopnym piaskiem, stromymi podjazdami i lepkim błotem. Prędzej skapituluje sam kierowca, niż układ napędowy auta.



OsiÄ…galny
W Polsce dostÄ™pna jest tylko jedna wersja silnikowa Cherokee 2,8 CRD w dwóch wariantach wyposażenia – Sport i Limited . Ceny zaczynajÄ… siÄ™ od 136 000 zÅ‚otych. Za testowanÄ… przez nas bogato doposażonÄ… wersjÄ™ Limited, należy wydać okoÅ‚o 180 000 zÅ‚otych, co w głównej mierze jest „zasÅ‚ugÄ…” dość drogich elementów wyposażenia dodatkowego podnoszÄ…cego komfort i niestety cenÄ™ auta. JeÅ›li jednak zrezygnujemy ze skórzanych obić foteli, czy nawigacji z CD, DVD portem USB i sprzÄ™tem audio Infiniti, za rozsÄ…dnÄ… cenÄ™ możemy nabyć auto z charakterem i legendarnymi dla Jeepa wÅ‚asnoÅ›ciami terenowymi. DziÄ™ki temu jest bardziej osiÄ…galny dla klienta, równoczeÅ›nie prezentujÄ…c prawie nieosiÄ…galny dla konkurencji poziom.



Do wykorzystania wyłącznie w celach prasowych z podaniem źródła: Moto Target fot. Piotr Migas

Zdjęcia w dużej rozdzielczości dostępne są w naszym serwisie fotograficznym pod nazwą: Jeep Cherokee 2,8 CRD

+ Testy, porównania, wrażenia z jazd
» Chrysler Grand Voyager - Rodzinny transformer
  Pożegnaie ropy I ogólnopolski zlot pojazdów elektrycznych i hybrydowychW roku 1983 Ronald Reagan ogÅ‚osiÅ‚ program gwiezdnych wojen, a firma Apple opatentowaÅ‚a komputer wyposażony w mysz, w tym roku Amerykanie dali też Å›wiatu wynalazek tak prosty, jak genialny - samochód klasy minivan. wiÄ™cej »

» Honda FR-V - Trzecie wcielenie i-CTDi
  Honda FR-VWielofunkcyjny znaczy również silny i oszczÄ™dny. Skojarzenie rodzinnego wielofunkcyjnego modelu Hondy FR-V z pierwszym opracowanym przez firmÄ™ silnikiem Diesla byÅ‚o kwestiÄ… czasu. Po modelach Accord i CR-V jednostki wysokoprężnej doczekaÅ‚ siÄ™ minivan FR-V. wiÄ™cej »

» Ford S-Max - Mniejszy brat
  Ford S-MAX - Moto TargetOstatnie kilka lat na rynku motoryzacyjnym cechowaÅ‚ niewÄ…tpliwy wzrost popularnoÅ›ci aut typu MPV, które z biegiem czasu przeksztaÅ‚ciÅ‚y siÄ™ z powolnych i nudnych stylistycznie produktów sÅ‚użących do transportu rodziny w dynamiczne i emocjonujÄ…ce obiekty pożądania kierowców oczekujÄ…cych od samochodu także doskonaÅ‚ych wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci jezdnych. wiÄ™cej »

» Citroen C6 -Wrażenia z jazdy
  Od poÅ‚owy lat 70-tych Citroen i Peugeot tworzÄ… koncern PSA. Ostatnio jednak, co godne pochwaÅ‚y, auta obu marek coraz bardziej różniÄ… siÄ™ od siebie. wiÄ™cej »

» Jeep Commander 3.0 CRD vs Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD. Takie same?
  Jeep Commander vs Grand Cherokee Nasze TestyMajÄ… takie samo logo „Jeep” umieszczone dumnie na charakterystycznej żebrowanej osÅ‚onie chÅ‚odnicy. NapÄ™dzajÄ… je te same trzylitrowe turbo-diesle o mocy 218 KM. MajÄ… podobne ceny i niemal identyczne osiÄ…gi i wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci w terenie. Czy w zwiÄ…zku z tym jest coÅ›, co je różni i czy któryÅ› zasÅ‚uguje na miano „lepszego”? wiÄ™cej »

» Honda Civic sedan - NajmÅ‚odszy w rodzinie
  PiÄ™ciodrzwiowa wersja Hondy Civic stanowi wzór sportowego hatchbacka XXI wieku, sedan zaÅ› jest skierowany do konserwatywnych klientów, którzy bardziej od drapieżnego i futurystycznego ksztaÅ‚tu nadwozia ceniÄ… sobie funkcjonalność i klasyczne linie. wiÄ™cej »

» Hyundai Getz - maÅ‚y wielki "koreaÅ„czyk"
  MaÅ‚y na zewnÄ…trz, przestronny w Å›rodku – oto najkrótsza charakterystyka Hyundaia Getza, który od momentu premiery w Genewie w 2002 roku bije rekordy sprzedaży na caÅ‚ym Å›wiecie. Również w Polsce auto zyskaÅ‚o wielu zwolenników, gdy w 2003 roku zastÄ…piÅ‚o model Atos i na staÅ‚e wpisaÅ‚o siÄ™ w krajobraz naszych dróg. wiÄ™cej »

» French Open. Peugeot 207 CC 1,6 THP
  Peugeot 207 CCPierwszy raz turniej tenisowy o tej nazwie zaliczany do Wielkiego Szlema rozegrano w Paryżu na kortach imienia Rolanda Garrosa w 1925 roku. Dziesięć lat później Peugeot zaprezentowaÅ‚ Å›wiatu model 401 Eclipse - pierwszego w historii kabrioleta z otwieranym elektrycznie metalowym dachem. Sprawdzimy czy najnowszy spadkobierca tej koncepcji, Peugeot 207 CC jest równie ekscytujÄ…cy. wiÄ™cej »

» Taki dobry, czy taki modny? Audi Q7 3,0 TDI
  Audi Q7 3,0 TDIAudi wytwarzajÄ…ce od dziesiÄ™cioleci auta z napÄ™dem na cztery koÅ‚a, dopiero w 2005 zdecydowaÅ‚o siÄ™ na pokazanie SUV-a z „krwi i koÅ›ci”. Model Q7 zrobiÅ‚ to dosÅ‚ownie w wielkim stylu. Od momentu swej premiery bije rekordy popularnoÅ›ci w tym segmencie. Na przykÅ‚adzie wersji wyposażonej w trzylitrowy silnik TDI sprawdziliÅ›my, czy jego popularność jest wynikiem zastosowanej technologii i praktycznej przydatnoÅ›ci, czy może panujÄ…cej od kilku lat mody na tego typu pojazdy. wiÄ™cej »

» Francja elegencja. Citroen C4 HDI Exclusive
  Citroen C4 ExclusiveKompaktowy Citroen C4, bÄ™dÄ…cy w sprzedaży od 2004 roku, nadal przyciÄ…ga wzrok nowoczesnÄ… stylistykÄ…. W testowanej przez nas wersji Exclusive, swoim wyposażeniem i cenÄ… bliżej mu jednak do flagowego Citroena C6. wiÄ™cej »

» Witamina C - Mercedes C220 CDI
  Mercedes C220 CDIJeÅ›li siÄ™ powiedziaÅ‚o A, trzeba powiedzieć B. Jednak w przypadku Mercedesa to nie Klasa A, B czy nawet S jest motorem napÄ™dowym sukcesu koncernu ze Stuttgartu. Najpopularniejsza jest bowiem Klasa C, której od momentu debiutu pierwszej generacji w 1993 roku sprzedano już ponad 1,5 miliona egzemplarzy. SprawdziliÅ›my jak w roli klasowego prymusa sprawdzi siÄ™ model C220 CDI Elegance. wiÄ™cej »

» Hyundai i30 2.0 CRDi – przyjaciel kieszeni
  Hyundai i30 CRDiKompaktowy przebój Hyundaia - model i30 - reklamowany jest jako przyjaciel rodziny i psów. W wersji z dwulitrowym dieslem okazuje siÄ™ także przyjacielem naszych kieszeni. wiÄ™cej »

» WÅ‚adca PierÅ›cieni - Audi A5 3.0 TDI
  Audi A5 3,0 TDIKusi wspaniaÅ‚ymi ksztaÅ‚tami autorstwa „Maestro De Silvy”, 24 diodami LED rzucajÄ…cymi zalotne spojrzenia za dnia i po zmierzchu oraz miejscem dla dwojga w kabinie pierwszej klasy. Wspaniale pachnie i szybko zabiera siÄ™ do pracy (roboty:). Oto pierwsze Audi które wyglÄ…da tak dobrze, że czasem masz ochotÄ™ wysiąść i jeszcze trochÄ™ na niego popatrzeć. Szczególnie w testowanej przez nas wersji 3.0 TDI. Paradoksalnie ten wspaniaÅ‚y silnik i równie doskonaÅ‚a 6-biegowa skrzynia biegów pasujÄ… do A5 jak kwiatek do kożucha. Ale po kolei.. wiÄ™cej »

» Dostojny elegant – Peugeot 607 HDI 170
  Peugeot 607 HDI 170Jak próbÄ™ czasu znosi luksusowy Peugeot 607 dostÄ™pny na rynku od niemal dekady, sprawdziliÅ›my na przykÅ‚adzie 170-konnej wersji HDI. wiÄ™cej »

» Ekspres ÅšwiÄ™tego MikoÅ‚aja - Volvo V70 T6
  Volvo V70 T6 ramka - Moto TargetTÄ… postać zna każdy. Przedstawiany jako starzec z okazaÅ‚Ä… brodÄ…, w czapce z pomponem, z workiem prezentów i pÄ™kiem rózg w rÄ™ce, 6 grudnia (w rocznicÄ™ Å›mierci ÅšwiÄ™tego) grzecznym dzieciom przynosi prezenty a niegrzecznym, na ostrzeżenie, rózgÄ™. Jego ojczyznÄ… jest Laponia - region w północnej Europie, obejmujÄ…cy swoim zasiÄ™giem Półwysep Kolski w Rosji oraz północne tereny trzech paÅ„stw nordyckich: Finlandii, Szwecji i Norwegii. wiÄ™cej »

» Mieszanka wybuchowa - Dodge Nitro 2,8 CRD
  Dodge Nitro 2.8 CRD - Moto TargetNie od dziÅ› wiadomo, że Amerykanie lubiÄ… wszystko w formacie XXL. Szczególnie jeÅ›li chodzi o samochody. Kiedy w 2002 roku po raz pierwszy Dodge zaprezentowaÅ‚ concept car o wdziÄ™cznej nazwie M80, centralÄ™ zalaÅ‚y liczne gÅ‚osy zachwytu i pytania „Kiedy takie auto trafi do produkcji?”. Jak przystaÅ‚o na kolebkÄ™ demokracji, Amerykanie nie schowali projektu do szuflady i atrakcyjna stylizacja auta koncepcyjnego trafiÅ‚a niemal bez zmian do salonów pod postaciÄ… prawdziwie wybuchowej mieszanki – Dodge’a Nitro wiÄ™cej »

» Kochanie, zmniejszyÅ‚em naszego Commandera! Jeep Patriot
  Jeep Patriot - Moto TargetJeep Commander to rasowy SUV w stylu Jeepa. Kanciasty, pojemny, luksusowo wyposażony i niestety z racji swej ceny niedostÄ™pny dla wiÄ™kszoÅ›ci z nas. Podobnie zresztÄ… ma siÄ™ sprawa z modelem Grand Cherokee. PiÄ™kny, ale drogi. Ale na szczęście Jeep poszedÅ‚ po rozum do gÅ‚owy i oprócz nowego Wranglera proponuje kompaktowe terenówki po przystÄ™pnej cenie. JednÄ… z nich jest Jeep Patriot. wiÄ™cej »

» Magic Van. Chrysler Grand Voyager 2,8 CRD
  Chrysler Grand Voyager Java Car DesignTak Chrysler w 1983 roku reklamowaÅ‚ swój najnowszy produkt – model Voyager. Pojemne auto nie odbiegaÅ‚o wymiarami zewnÄ™trznymi od ówczesnych limuzyn klasy Å›redniej, za to dziÄ™ki sprytnemu rozplanowaniu przestrzeni wewnÄ…trz, oferowaÅ‚o znacznie wiÄ™cej miejsca dla pasażerów i ich bagażu od sedanów i kombi, których używali Amerykanie. wiÄ™cej »

» BMW xDrive Test Days 2009
  Ostatni weekend kwietnia staÅ‚ siÄ™ poczÄ…tkiem tegorocznego cyklu imprez pt. BMW xDrive Test Days 2009, które pozwolÄ… zaproszonym na nie goÅ›ciom poznać zalety inteligentnego systemu napÄ™du czterech kół BMW xDrive, zgÅ‚Ä™bić tajniki eko-technologii EfficientDynamics, wypróbować opony typu RunFlat w ekstremalnej jeździe oraz poczuć na wÅ‚asnej skórze system szkolenia kierowców z jakim można spotkać siÄ™ podczas uczestnictwa w prowadzonych na caÅ‚ym Å›wiecie szkoÅ‚ach BMW Fahrer Training. wiÄ™cej »

» Jaguar XF - wrażenia z jazdy
  Prezentujemy raport z polskiej prezentacji najnowszego Jaguara XF oraz obszerny reportaż zdjÄ™ciowy z jazd testowych na pÅ‚ycie lotniska w Modlinie. wiÄ™cej »

» VW Passat CC nocÄ… - wrażenia z jazdy
  Volkswagen Passat CC-premiera w PolscePoznajcie nowe coupe Volkswagena. wiÄ™cej »

» Czym zaskoczy Ford Focus 2014
  Ford Focus 2015Wbrew pozorom, nie jest Å‚atwo oceniać auto kompaktowe. Jeszcze trudniej pisać o bestsellerowym kompakcie. Tu armia byÅ‚ych, obecnych i przyszÅ‚ych fanów modelu idzie w miliony. wiÄ™cej »

» Mitsubish Space Star - maÅ‚e auto, duże ambicje
  Mitsubishi Space StarSpace Star - niegdyÅ› kompaktowy minivan, dziÅ› niewielkie auto segmentu B. Może wÅ‚aÅ›nie wybór takiej nazwy dla malucha byÅ‚ marketingowym bÅ‚Ä™dem? wiÄ™cej »

» Dodge Caliber - Na podbój Europy
  D-Day, czyli amerykanie atakujÄ…! wiÄ™cej »

» Lexus GS 300 i Honda Legend, czyli Luxus made in Japan
  Lexus GS 300 vs Honda LegendCzym powinna charakteryzować siÄ™ prestiżowa limuzyna za ćwierć miliona zÅ‚otych? Na pewno oprócz doskonaÅ‚ego systemu alarmowego, powinna mieć peÅ‚ne wyposażenie w zakresie komfortu i bezpieczeÅ„stwa oraz dostateczny zapas mocy w każdej sytuacji. Precyzyjny ukÅ‚ad jezdny i zapewniajÄ…ce odpowiedni komfort zawieszenie. Dobrze jest również, gdy limuzyna z tej półki cenowej umiejÄ™tnie podkreÅ›la status majÄ…tkowy wÅ‚aÅ›ciciela, a w razie potrzeby speÅ‚nia funkcjÄ™ reprezentacyjnego auta w firmie. Wszystkie te cechy speÅ‚niajÄ… dwaj japoÅ„scy przedstawiciele tego segmentu, które poddaliÅ›my porównaniu i naszej ocenie. wiÄ™cej »

» Poprawny do bólu - VW Passat 2.0 TDI 170
  Volkswagen Passat TDI 170Tak jak w każdym samochodzie również w Volkswagenie Passacie można doszukać siÄ™ wielu wad. Ale nawet zagorzaÅ‚y przeciwnik niemieckich aut po przejechaniu nim, powiedzmy tysiÄ…ca kilometrów prawie na pewno zmieni zdanie i doceni szereg jego niezaprzeczalnych zalet. W naszym teÅ›cie „ukochany przez wszystkich” Passat w najbogatszej wersji Highline z silnikiem TDI 170. wiÄ™cej »

» Prawie jak SUV. Honda CR-V vs Mitsubishi Outlander
  Honda CR-V vs Mitsubishi OutlanderOba sÄ… bestsellerami na Å›wiecie i aby je kupić czeka siÄ™ miesiÄ…cami. Amerykanie tak pokochali model CR-V, że fabryka Hondy w Ohio nie nadąża z produkcjÄ… i uruchomiono import tych aut bezpoÅ›rednio z Japonii. Polscy nabywcy zamawiajÄ…cy teraz CR-V mogÄ… liczyć na odbiór auta nie wczeÅ›niej, niż we wrzeÅ›niu. Od rozpoczÄ™cia sprzedaży na Mitsubishi Outlandera zebrano już ponad 700 zamówieÅ„ od polskich klientów. Czym tak naprawdÄ™ kuszÄ… i co majÄ… do zaoferowania? wiÄ™cej »

» Citroen C4 Grand Picasso - Pod osÅ‚onÄ… nieba
  Citroen C4 Grand Picasso testMoże Citroen C4 Grand Picasso nie jest tak szybki jak Subaru Impreza, ani tak zwinny na zakrÄ™tach jak MINI, ale jako minivan jest niemal doskonaÅ‚y. Przedstawiamy wrażenia z jazd tym niekonwencjonalnym i funkcjonalnym modelem Citroena wiÄ™cej »

Najczęściej oglądane

Zdjecie dnia

Zdjecie miesiaca


© 2006 by MotoTarget

created & hosted by
Smart Net Solutions

Kontakt | Regulamin | Cennik / Reklama | Nota prawna | English version | Deutsch version | Francaise version |