To nie przelewki. Wystarczy mocniej nacisnąć pedał przyspieszenia i już wiadomo czemu firma 9ff nazwała swój najnowszy model “Airforce”.
Silnik otrzymuje dodatkową porcję świeżego powietrza dzięki modyfikacjom osłony chłodnicy, a hamulce są chłodzone poprzez dyskretne wloty powietrza. Pokrywa bagażnika wykonana z włókna węglowego (podobnie jak dach, który można zamówić w opcji) przyczynia się do obniżenia masy całkowitej do zaledwie 1300 kg.
Osiągi samochodu zwiększono poprzez optymalizację aerodynamiki nadwozia. Nowe spoilery i nakładki dodają również nadwoziu auta sportowej elegancji. Nieznacznie obniżony przedni zderzak, 19- lub 20-calowe obręcze aluminiowe konstrukcji firmy 9ff oraz powiększone tarcze hamulcowe nie pozostawiają złudzeń, co do wyczynowego charakteru Porsche. Uzupełnieniem całości jest zaprojektowany od nowa tylny spoiler oraz opływowe lusterka zewnętrzne.
Moc samochodu… jest wystarczająca, a
jego cena… prawdziwi dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach.
Więcej zdjęć Porsche 9ff Turbo
Airforce w galerii
2007-02-13