Podczas uroczystości w Wolfsburgu, wręczono dyplomy Volkswagen 74 absolwentom International Training Center. Wśród nich znalazło się 12 Polaków.
Christian Klingler, Członek Zarządu ds. Marketingu i After Sales marki Volkswagen, wręczając dyplomy podkreślił: „Kwalifikacje naszych sprzedawców są głównym czynnikiem wpływającym na zadowolenie klientów, a tym samym na przyszłość marki Volkswagen.” Na całym świecie samochody tej marki sprzedaje ponad 30.000 osób. International Training Center Volkswagena to zakrojony na światową skalę program podnoszenia kwalifikacji pracowników w celu stałej poprawy jakości opieki nad klientem. Program został wprowadzony z powodzeniem już w 60 krajach.
Droga do uzyskania dyplomu Volkswagena prowadzi przez wiele etapów. Najpierw konieczne jest wykazanie swoich predyspozycji do sprzedaży w Assesment Center. Następnie kandydaci przechodzą 15-dniowe szkolenie podstawowe, podczas którego rozwijane są kompetencje sprzedawcy i przekazywana szczegółowa wiedza o palecie modeli. Kolejnym punktem jest dalsze szkolenie dotyczące współpracy z obecnymi klientami i pozyskiwania nowych. Warunkiem uzyskania dyplomu Volkswagena są ponadprzeciętne wyniki sprzedaży przez dwa lata. Wśród nagrodoznych dilerów znalazło się, aż 12 polskich przedstawicieli VW:
Augustyniak – Wątarski (Włocławek)
Artur Bęben – Gabło (Krosno)
Piotr Bromilski – Król-Knapik (Rzeszów)
Zbigniew Drzewiński – Auto Viva (Warszawa)
Wojciech Grabowski – Auto-Special (Nowy Sącz)
Mariola Malec – Wojtanowicz (Wrocław)
Piotr Matyszok – Lellek (Opole)
Emilia Piekoś – Autoweber (Zduńska Wola)
Maciej Rokicki – Groblewski (Gdańsk)
Monika Sajnug – Auto-Styl (Zielona Góra)
Rafał Szewczyk – Kołacz-Łopiński (Szczecin)
Jerzy Walczak – Bursiak (Łódź)
2010-07-01