Hella oferuje na rynek akcesoryjny dwa rodzaje reflektorów doświetlających zakręty:


Dyna View Evo 2 – reflektory dodatkowe, uniwersalne
(do niemal każdego auta osobowego), współdziałające ze
światłami mijania,


Dyna Beam – reflektory główne zamienne do Forda
Focusa, Opla Astry i VW Golfa/Jetty.

Zestaw
"DynaView Evo2" składa się z dwóch różnych
reflektorów dodatkowych (dla lewej i prawej strony), mających
po 90 mm średnicy, oraz elektronicznej jednostki sterującej,
ukrytej bezpiecznie w komorze silnikowej. Odbłyśniki są
zaprojektowane komputerowo – typ FF (swobodne pola), opracowane
specjalnie dla szerokiego oświetlenia powierzchni w bok od
przedniego pasa samochodu. Światło wytwarzają bardzo silne
halogenowe żarówki H7. Po włączeniu świateł mijania lampy
zakrętowe zostają aktywowane bez opóźnienia po uruchomieniu
kierunkowskazu lub – automatycznie – podczas jazdy po łuku przy
prędkościach do 40 km/h odpowiednio lewe w lewym łuku lub prawe w
prawym łuku. Podczas jazdy po krętej drodze czujnik przyspieszeń
kątowych mierzy prędkość kątową pojazdu i dostarcza impulsy
aktywujące. Po zakończeniu łuku światło jest łagodnie
wyciemniane. Reflektory te mają również funkcje dodatkowych
świateł przeciwmgłowych.

Nr
kat. 1N0 009 295-801. Produkt jest dostępny w Polsce.

Reflektory
główne, zakrętowe „
DynaBeam” opracowane
przez Hellę do VW Golfa i Jetty V, Opla Astry H i Forda Focusa I,
zapewniają dwukrotnie większy zasięg widoczności w zakrętach, a
tym samym zdecydowanie wyższe bezpieczeństwo. Te bi-halogenowe
lampy można zamontować we własnym zakresie najprostszymi metodami,
bez ingerowania w elektronikę samochodu czy dodatkowego okablowania,
i natychmiast uzyskać efekty spełniające najwyższe standardy
jakościowe Helli. Hella jest światowym liderem w zakresie
dostarczania systemów oświetlenia zakrętowego jako
wyposażenia fabrycznego (OEM).

Bazą
dynamicznych lamp zakrętowych jest projektorowy moduł bi-halogenowy
o średnicy 70 mm, wyposażony w potężną halogenową żarówkę
H7. Bi-halogen oznacza światło mijania i drogowe z jednego
modułu – a to z kolei oznacza zalety doświetlania wnętrza
łuku nawet podczas jazdy na „długich”. Produkt pojawi się na
rynku w najbliższym czasie.

Nr
kat. 1ZL 009 487-801 Opel Astra H

Nr
kat. 1ZL 009 489-841 VW Golf V/Jetta III

Nr
kat. 1ZL 009 488-841 Ford Focus

2006-11-09