Dokładnie tyle czasu zajęła sprzedaż 50 egzemplarzy luksusowych modeli BMW M6 Cabrio Individual z limitowanej kolekcji przygotowanej dla ekskluzywnego amerykańskiego domu wysyłkowego Marcus Neiman.
Specjalna edycja modelu M6 Cabrio, przygotowanego przez BMW, była jedną z atrakcji tegorocznej „Neiman Marcus Christmas Book”, czyli corocznego katalogu z propozycjami prezentów gwiazdkowych dla bardzo zamożnych klientów. Na tyle zamożnych, że w tym przypadku cena samochodu była dla 50 szczęśliwców jedynie informacją na jaką kwotę zlecić przelew bankowi, tudzież wypisać czek.
Tradycyjnie dla Marcusa Neimana, zbieranie zamówień na artykuły z katalogu rozpoczęto punktualnie o północy 18 października. Sekundę potem kilkanaście linii telefonicznych zostało wprost zasypanych telefonami od klientów chcących mieć pewność, że udało im się zamówić upragniony „drobiazg” pod choinkę kosztujący bagatela – 139 tysięcy dolarów (plus podatek).
Każdy ze składających zamówienie chciał, aby to właśnie jego egzemplarz był pierwszym sprzedanym w USA modelem M6 Cabrio!
Po upływie zaledwie jednej minuty i 32 sekund było po wszystkim, a w zasadzie po wszystkich 50 sztukach tego wspaniałego auta pokrytego pięknie opalizującym lakierem Ruby Black z gamy BMW Individual.
Jednocześnie został pobity zeszłoroczny rekord, kiedy 50 sztuk ekskluzywnych limitowanych egzemplarzy luksusowej limuzyny Maserati Quattroporte, musiało czekać na nabywców „aż” piętnaście minut..

Tutaj znajdą Państwo bezpośredni link do prezentowanej przez nas wcześniej obszernej informacji o BMW M6 Individual Marcus Neiman Edition: >Już dziś pomyśl o prezencie gwiazdkowym
2006-10-19