Samochód tak wyrafinowany, charakterystyczny i oczekiwany, jak Lexus LFA wymaga wyjątkowego podejścia. Dlatego w Londynie na Park Lane otworzyliśmy jedyny w swoim rodzaju salon i utworzyliśmy stanowisko osobistego menadżera do współpracy z klientem Personal Liaison Manager, który będzie odpowiedzialny na sprzedaż Lexusa LFA w Europie.
Pod koniec listopada, w salonie na jednej z najbardziej prestiżowych ulic Londynu zaprezentowaliśmy Lexusa LFA. Od momentu oficjalnej premiery na Wystawie Tokio Motor Show  supersamochód V10 cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Samochód zachwyca dynamiką jazdy, osiagami, nowoczesnym projektem i najnowszymi rozwiązaniami technicznymi.

W londyńskim salonie Lexus Park Lane został otwarty salon VIP, w którym klienci mogą w komfortowych warunkach przedstawić swoje wymagania w osobistej rozmowie z przedstawicielem Lexusa.

Nowo mianowany menadżer do spraw współpracy z klientem – Personal Liaison Manager – Devshi Varsani ma bogate doświadczenie na polu współpracy z klientem indywidualnym jak i firmami.
„Od premiery, która odbyła się w zeszłym miesiącu , LFA cieszy się ogromnym zainteresowaniem potencjalnych klientów z całej Europy“, mówi Varsani. „Wystawienie samochodu w salonie pozwoli naszym przyszłym klientom obejrzeć supersamochod na żywo, co jest niezwykle istotną sprawą w procesie sprzedaży takiego wyjątkowego samochodu.
„Lexus jest znany na całym świecie z najwyższej poziomu obsługi klienta – moim zadaniem jest zapewnienie klientom z każdego zakątka Europy, którzy nabędą Lexusa LFA, pomocy i wsparcia, jakiego oczekują.

Program sprzedaży LFA
Biorąc pod uwagę fakt, że LFA to samochód ekskluzywny, Lexus opracował niezwykłą strategię sprzedaży supersamochodu w Europie. Światowa produkcja samochodu jest limitowana do 500 egzemplarzy, z czego odpowiednia pula przypadnie na Europę, dlatego też przygotowani jesteśmy na ekskluzywne wymagania naszych potencjalnych klientów.

Informacje wstępne na temat ewentualnego zakupu LFA klienci będą mogli uzyskać w salonach Lexusa, przedstawicielstwach Lexusa oraz przez internet na poświęconej wyłącznie LFA stronie www.lexus-lfa.com. Wszystkie informacje o zainteresowaniu supersamochodem będą przesyłane do menadżera do spraw obsługi klienta, który następnie będzie kontaktował się z potencjalnym nabywcą LFA. Jeśli klient wyrazi zainteresowanie kupnem samochodu wypełnia formularz  „zainteresowania supersamochodem“ i wpłaca depozyt.

Zamówienia firmowe będą możliwe od marca/kwietnia przyszłego roku. Dalsze konsultacje z osobistym menadżerem i klientem będą dotyczyć szczegółów i osobistym preferencji wykończenia suprsamochodu. Kolorystyka wnętrza – wybór 30 kolorów, lakier – 12 kolorów, wybrać można kształt kierownicy, kolor zacisków hamulcowych i dodatkowe wyposażenie. Na tym etapie ustalony zostanie również indywidualny termin dostawy samochodu, jako że każdy Lexus LFA jest wykończony ręcznie. Dostawy planujemy na początek 2011 do 2013 roku.
2009-12-09