Mazda Motor Corporation zaprezentuje model Mazda2 podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Los Angeles.
Ciesząca się światowym uznaniem Mazda2, wnosi do klasy małych amerykańskich samochodów styl i dynamikę jazdy, jakich nie oferuje żaden inny producent. Sprzedaż samochodu w USA i Kanadzie rozpocznie się pod koniec 2010 roku. Dni prasowe salonu w Los Angeles zaplanowano na 2 i 3 grudnia, a publiczność będzie mogła zobaczyć ekspozycje od 4 do 13 grudnia.

„Wprowadzenie modelu Mazda2 na rynek północnoamerykański dopełnia gamę naszych modeli”, powiedział Jim O’Sullivan, Prezes i Dyrektor Generalny Mazda North American Operations. „Dzięki siedmioosobowemu modelowi crossover, CX-9, na jednym końcu i przedstawicielowi klasy małych kompaktów – modelowi Mazda2, na drugim, gama Mazdy obejmuje teraz najważniejsze segmenty. Jest też najsilniejsza, najlepiej zaprojektowana i skonstruowana w historii marki. Mazda2 posiada najważniejsze cechy wyróżniające nasze samochody spośród konkurencji: ma nowoczesną stylizację, przyjemnie się prowadzi i daje radość z jazdy. Krótko mówiąc, jest ona ucieleśnieniem koncepcji Zoom-Zoom”.

Mazda2 odniosła sukces na rynkach i w mediach całego świata, co potwierdziła zdobyciem 48 nagród i tytułu Samochodu Roku w ponad 20 krajach. Ponadto, Mazda2 otrzymała tytuł „Światowego Samochodu Roku 2008”.

Konferencja prasowa Mazdy zaplanowana jest w godzinach 11:05 – 11:30 (czasu lokalnego), w środę 2 grudnia 2009 roku.

Ekspozycja Mazdy:


Modele
zaplanowane do sprzedaży

Mazda2
w specyfikacji na rynek północnoamerykański (premiera w Ameryce Północnej)

Modele
obecnie w ofercie

Mazda3,
Mazda3 MPS, Mazda5, Mazda6, Mazda MX-5, Mazda RX-8, Mazda CX-7, Mazda CX-9

2009-11-19