Wydaje się że odważna i świeża stylistyka nowej Hondy Civic była strzałem w dziesiątkę japońskiego koncernu. Od momentu wprowadzenia do sprzedaży odnotowano wzrost popularności modelem na każdym z rynków europejskich!
Szczególnie dobrze Civic sprzedaje się w Niemczech, co jest podwójnym powodem do dumy, choćby ze względu na niewolnicze przywiązanie sąsiadów zza Odry do niemieckich aut. Przez pierwsze 6 miesięcy 2006 roku, Niemcy kupili aż 6 647 egzemplarzy nowego modelu Civic.
Wiceprezes Honda Motor Europe Ken Keir stwierdził, że odważna stylizacja samochodu, który w sprzedaży pojawił się w styczniu, pomogła zjednać sobie młodszą klientelę. Średni wiek osób decydujących się na zakup tego modelu wynosi 52 lata dla wersji benzynowej oraz 54 lata dla diesla (wcześniej 62).
2006-09-06
29 gru 2019
0
Niemiecki sukces Hondy Civic
05 wrz 2006
0
Niemiecki sukces Hondy Civic
Szczególnie dobrze Civic sprzedaje się w Niemczech, co jest podwójnym powodem do dumy, choćby ze względu na niewolnicze przywiązanie sąsiadów zza Odry do niemieckich aut. Przez pierwsze 6 miesięcy 2006 roku, Niemcy kupili aż 6 647 egzemplarzy nowego modelu Civic.
Wiceprezes Honda Motor Europe Ken Keir stwierdził, że odważna stylizacja samochodu, który w sprzedaży pojawił się w styczniu, pomogła zjednać sobie młodszą klientelę. Średni wiek osób decydujących się na zakup tego modelu wynosi 52 lata dla wersji benzynowej oraz 54 lata dla diesla (wcześniej 62).