X-ADV
X-ADV to nowy typ motocykla, który kontynuuje długoletnią tradycję Hondy w poszukiwaniu innowacyjnych produktów, które spełnią oczekiwania klientów. Pojazd łączy wizerunek SUV’a ze stylistyką off-road i najwyższą specyfikacją , którą zapewniają zaawansowane zawieszenie o dużym skoku, duży rozstaw osi, hamulce z cztero-tłoczkowymi zaciskami i wysoki moment obrotowy dostarczany przez dwucylindrowy silnik o poj. 745cm3 i skrzynię biegów DCT*.
X-ADV wyposażono w regulowaną przednią szybę (5 stopni), schowek na off-roadowy kask, osłony dłoni na kierownicy, rajdowy multifunkcjonalny wyświetlacz LCD, centralną stopkę i system Hondy Smart Key. Design stworzono we włoskim centrum R&D Hondy, doskonale łącząc poczucie wolności z jazdy motocyklem z typową dla Włochów stylistyką i lekkością.
CBR1000RR Fireblade
Nowy CBR1000RR Fireblade dołącza do zaawansowanych wersji SP i SP2 tworząc trio Fireblade podkreślające 25 rocznicę stworzenia sportowego motocykla, który zdefiniował ten segment. Wszystkie zmiany skupiały się na poręczności i zwinności prowadzenia z mottem przewodnim „Totalna Kontrola”, 90% części zostało poprawionych, zmniejszono wagę do najniższej w klasie na poziomie 195 kg. Usprawniony silnik generuje większą o 8 kW moc, poprawiając o 14% współczynnik mocy do wagi do rekordowej wartości.
W 2017 roku Fireblade otwiera Nowy Etap Totalnej Kontroli z pełnym pakietem elektroniki uzupełnionym żyroskopowym systemem ABS, kontrolą momentu obrotowego HSTC (Honda Selectable Torque Control), mapami zapłonu i hamowania silnikiem (Selectable Engine Brake and Power Selector). Wszystkie opcje mogą być precyzyjnie regulowane dzięki systemowi Riding Mode inspirowanym wersją uliczną motocykla z Motogp – RC213V-S.
CRF250L i CRF250 Rally
Rok po wprowadzeniu CRF1000L Africa Twin, rodzina motocykli off-road ponownie się powiększa.
Każdy CRF to obietnica przygody, nowych doświadczeń, które zaczynają się tam, gdzie asfalt się kończy. Maszyna klasy On-Off CRF250L przybliża te marzenia każdemu kierowcy. Model 2017 z mocniejszym silnikiem spełniającym normę Euro4 oraz zmienionym układem dolotowym i wydechowym, wyłączalnym ABS łączy stylistykę typową dla motocykli crossowych w wersji R z przystępnością w prowadzeniu.
Rodzina CRF została powiększona o całkowicie nowy model CRF250 Rally (inspirowany dakarową wersją CRF450 Rally), który oferuje jeszcze większe właściwości off-roadowe, 10-litrowy zbiornik paliwa, duże przednie tarcze hamulcowe, powiększony rozstaw osi i duży prześwit. Stylistyka dakarowa w połączeniu z osłonami na dłonie, wyższą szybą zapewnia dobrą osłonę przed powietrzem, co czyni z CRF250 Rally doskonałą maszyną do jazdy – nieważne czy dookoła bloku czy Świata.
CB650F i CBR650F
4-cylindrowy naked CB650F jest kontynuacją długiej tradycji w Hondzie produkcji motocykli średniej wagi o doskonałym balansie pomiędzy osiągami silnika a pracą zawieszenia. Model 2017 otrzymał wiele zmian, które nadają mu ostrzejszego wyglądu i agresywniejszych cech ulicznego wojownika.
Nowy układ dolotowy i wydechowy zwiększają moc o 3 kW, a krótsze przełożenia biegów zwiększają osiągi w średnim zakresie obrotów. Silnik jest mocniejszy i głośniejszy, zmienione zawieszenie przednie Showa i przednie hamulce nie tylko przesuwają pozycję kierowcy, ale również poprawiają poręczność i łatwość prowadzenia. Agresywna stylistyka z ostro zarysowanymi liniami odsłania silnik, wygląd uzupełniają lampy w technologii LED.
Na 2017 rok zmieniono również wersję super sport CBR650F. Zaprojektowano nowe owiewki poprawiając aerodynamikę, stylistyka jest bardziej agresywna, a motocykl bardziej kompaktowy i nawiązuje wyglądem do nowego CBR1000RR Fireblade.
Podobnie jak w CB650F, zmieniono hamulce, zawieszenie Showa, dodano lampy LED. Mocniejszy silnik generuje bardziej donośny dźwięk.
Vision, Forza 125 i SH125i
Trzy istotne modele w szerokiej skuterowej ofercie Hondy zostały również zmienione na 2017 rok.
Vision został wyposażony w silnik Hondy typu eSP z poprawionymi osiągami, momentem obrotowym i mocą w całym zakresie. Duża podłoga, zmienione położenie stóp i nowy przód poprawiają komfort. Poprawiono także zawieszenie i hamulce. Nowa stylistyka nadaje skuterowi bardziej nowoczesny wygląd.
Najlepiej sprzedający się w Europie skuter klasy premium Forza 125 otrzymał dodatkowe wyposażenie podkreślające luksusowy charakter pojazdu: system Smart Key, poprawione zawieszenie tylne i opony Michelin City Grip.
Skuter SH125i, z dużymi kołami, płaską podłogą – najlepiej sprzedający się skuter w Europie w 2016 roku** – również wyposażono w system Smart Key. Przednie i tylne lampy LED nadają sportowego i eleganckiego charakteru. Skuter wyposażono w ładowarkę do telefonów i powiększono powierzchnię bagażową.
Pozostałe modele – nowa kolorystyka i spełnienie normy emisji spalin Euro4.
Ponadto, wiele modeli Hondy będzie dostępnych w nowych malowaniach. Wszystkie pojazdy w ofercie będą spełniały restrykcyjną normę emisji spalin Euro4.
CRF1000L Africa Twin – dostępna będzie także w nowym malowaniu Candy Prominence Red – motocykl, który sprzedał się już w 10 000 sztuk od momentu wprowadzenia go na rynek w 2016 roku.
VFR1200X Crosstourer – przygotowano nowe kolory: Pearl Glare White i Candy Prominence Red – luksusowy motocykl z silnikiem V4 w klasie Sport Adventure
VFR800X Crossunner – nowe malowania to : Matte Ballistic Black Metallic i Candy Prominence Red – średniej wagi motocykl w stylistyce crossover z doskonałym silnikiem V4
VFR800F – nowy kolor: Digital Silver Metallic przygotowany dla tego motocykla z klasy Sport Touring.
Integra, NC750X and NC750S – wszystkie 3 modele będą dostępne także w nowym malowaniu Candy Prominence Red.
CB500X – nowe kolory: Sword Silver Metallic, Nitric Orange i Candy Rosy Red – ten średniej wagi motocykl, doskonały dla użytkowników z prawem jazdy A2 będzie również spełniał normę Euro4, podobnie jak CBR500R I CB500F.
SH300i – nowe malowania: Lucent Silver Metallic, Pearl Splendor Red.
SH Mode 125 – nowe malowania: Matte Techno Silver Metallic, Candy Nobel Red, SE Matte Pearl White I Matte Black.
MSX125 i CB125 – dwa popularne miejskie modele otrzymały ABS lub CBS.
* Ponad 60 000 klientów zakupiło motocykle z DCT od wprowadzenia ich na rynek w 2010 roku. W 2016 roku 51% klientów wybrało wersję DCT nawet, gdy była dostępna wersja manualna
** Ponad 14 000 sztuk sprzedano w okresie styczeń / wrzesień