Pakiet aerodynamiczny dla Porsche Cayenne

Przedstawiamy Państwu zdjęcia najnowszego pakietu stylistycznego Aero I firmy TechArt, przeznaczonego do modelu Cayenne
W odróżnieniu od kosmicznie drogiego, niesamowicie szybkiego i nieco wulgarnego modelu Magnum, czyniącego z luksusowego SUV-a Cayenne rakietę balistyczną, pakiet aerodynamiczny Aero I jest mniej krzykliwy. Tuner starał się nadać linii Cayenne jak najbardziej elegancki wygląd. W skład zestawu wchodzi przedni spoiler zderzaka, tylna lotka dachowa, listwy progowe oraz tylny dyfuzor. Specjalny moduł TechArt pozwala na obniżenie Cayenne o 30 mm, co w zasadzie wyklucza jazdę w terenie za to sprawdza się podczas szybkiej jazdy autostradą. Kolejną opcja jest zwiększenie mocy silnika do 620 KM i zastąpienie pokrywy silnika karbonową nakładką. U niemieckiego tunera możemy także nowe aluminiowe obręcze kół TechArt Formula II o średnicy 22 cali! Zalecane przez tunera opony Continental ContiCrossContact UHP o wymiarach 295/30 ZR22 kosztują 6600 złotych…za komplet. Znacznie drożej zapłacić trzeba za podniesienie mocy silnika (około 40 tysięcy złotych). Ale TechArt nie narzeka na brak zamówień
2007-09-20

Pakiet aerodynamiczny dla Porsche Cayenne

W odróżnieniu od kosmicznie drogiego, niesamowicie szybkiego i nieco wulgarnego modelu Magnum, czyniącego z luksusowego SUV-a Cayenne rakietę balistyczną, pakiet aerodynamiczny Aero I jest mniej krzykliwy. Tuner starał się nadać linii Cayenne jak najbardziej elegancki wygląd. W skład zestawu wchodzi przedni spoiler zderzaka, tylna lotka dachowa, listwy progowe oraz tylny dyfuzor. Specjalny moduł TechArt pozwala na obniżenie Cayenne o 30 mm, co w zasadzie wyklucza jazdę w terenie za to sprawdza się podczas szybkiej jazdy autostradą. Kolejną opcja jest zwiększenie mocy silnika do 620 KM i zastąpienie pokrywy silnika karbonową nakładką. U niemieckiego tunera możemy także nowe aluminiowe obręcze kół TechArt Formula II o średnicy 22 cali! Zalecane przez tunera opony Continental ContiCrossContact UHP o wymiarach 295/30 ZR22 kosztują 6600 złotych…za komplet. Znacznie drożej zapłacić trzeba za podniesienie mocy silnika (około 40 tysięcy złotych). Ale TechArt nie narzeka na brak zamówień

Leave a Reply