Z początkiem tego miesiąca rozpoczęła się kampania Peugeot, prezentująca kwietniową ofertę sprzedaży samochodów tej marki.
Promocja dotyczy modelu 206 w serii limitowanej Oxygene, a także modeli 1007, 307 i 407 z 2005 roku w wyjątkowej ofercie rabatowej. Kampania przedstawia szczegóły i warunki oferty, aby zachęcić potencjalnych klientów do odwiedzenia salonów Peugeot i potrwa do 22 kwietnia 2006 roku.
Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała 30-sekundowy film reklamowy z ofertą Peugeot 206 Oxygene. Klip prezentuje fanklub miłośników tego modelu w różnych zakątkach świata. Humorystyczna fabuła przedstawia, w jaki sposób może objawiać się miłość do Peugeota 206. Puentą filmu jest aktualna oferta promocyjna marki.
W pierwszej połowie kwietnia kampania obejmuje telewizję: TVP, TVP3, TVN, TV4, TVN7. W prasie ogólnopolskiej ogłoszenia wspierające sprzedaż samochodów Peugeot z 2005 roku pojawiać się będą od 3 do 21 kwietnia, a stacje radiowe będą emitowały spoty reklamowe w ostatnich dniach trwania akcji: od 18 do 21 kwietnia.
7757