Na zakończenie drugiej edycji konkursu z zakresu jakości obsługi klienta, Jean-Marc Gales Dyrektor Generalny Peugeot, nagrodził najlepszych europejskich koncesjonerów, oraz podkreślił zaangażowanie marki w kontakty z klientem.
Wśród 1200 przedstawicieli sieci europejskiej, Jean-Marc Gales, Dyrektor Generalny Peugeot nagrodził najlepsze wyniki w zakresie jakości obsługi klienta w dwóch podstawowych dziedzinach działalności komercyjnej: sprzedaż samochodów nowych i serwis posprzedażny.
Stawiając na jakość obsługi w każdym kraju, w którym obecna jest Marka, Peugeot potwierdza swoje aspiracje: osiągnąć najwyższe miejsca w jakości obsługi klienta.
Ambicja ta jest głównym motorem napędowym projektu Marki, który pozwoli firmie Peugeot
- Awans o 3 miejsca w światowym rankingu marek samochodowych
- Uczynić Peugeot wzorem w zakresie stylu
- Stać się liderem usług związanych z transportem
TEGOROCZNI LAUREACI
Niemcy |
Willi MÜLLEJANS, |
Gernot HAASE, |
|
Ulrich BELBION, |
|
Austria |
Alois HANDLER & MME Angelika BAUMANN, Wr. Neustadt |
Gerald REINDL, St. |
|
Belgia i |
Marco BOULEZ, |
Paul DE KEUKELEIRE, |
|
Chorwacja |
Franz VIOLA, Osijek |
Hiszpania |
Jesús FERNANDEZ, La |
Teresa REVUELTA, |
|
Antonio RUZAFA, |
|
Francja |
Bernard NOMBLOT, Villefranche sur Saône |
Franck BION, Brioude |
|
Olivier BIORD, |
|
Wielka |
Mark LOVATT, Devizes |
Simon BAILES, |
|
Brian KENNEDY, |
Węgry |
Mervin IGNÁCZ, Szolnok |
Włochy |
Alfredo MINESI, |
Fabio PADOVAN, |
|
Giuseppe FALBO, |
|
Holandia |
Gerwin VAN |
Lex REIJNEN, Zwolle |
|
Polska |
Rafał JASKULSKI, Kielce |
Portugalia |
André FIGUEIREDO, |
Ângelo FONTES, Vila Nova de Gaia |
|
Republika |
Rudolf HRUSKA, Opava |
Rosja |
Dmitry KISELEV, |
Mikhail SPIRIDONOV, |
|
Słowacja |
Rajko KAVCIC, Zilina |
Słowenia |
Roman CVIK, Kranj |
Szwajcaria |
Martin PLÜSS, |
Rolf ZOLLIKOFER, St. |
|
Turcja |
Serkan SARLI, Izmir |
Emin ILICAK, Elazig |
2010-02-20