Jeszcze nie nadeszła wiosna, a MINI i Finduck zaprezentowały już nową kolekcję na sezon jesienno – zimowy. Nową linię toreb damskich i męskich pokazano na targach w Mediolanie.
To pierwszy owoc współpracy między MINI i Finduck, jednym z najważniejszych producentów toreb na świecie. Do sklepów trafia w tej chwili kolekcja torebek MINI pokazana pierwszy raz jesienią, podczas Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Rzymie. To linia, której twórcy inspirowali się niepowtarzalną linią nadwozia MINI. Na półkach sklepowych pojawiły się też produkty z kolekcji Badge, takie jak worek weekendowy Duffle czy poręczna walizka, z charakterystycznym wykończeniem w stylu „Union Jack”.
Jesień i zima w mieście.
Kolekcja, którą można było zobaczyć podczas mediolańskich targów MIPEL, to torby na jesień i zimę 2008/2009, które pojawią się w sprzedaży we wrześniu tego roku. W kolekcji znajdują się trzy zdecydowanie kobiece linie: Pop Art., MINI BAG oraz „Not just a tattoo”. Oprócz tego są też produkty dla mężczyzn, a także unisexy: Badge (i jego skórzana wersja, Edge), Black Jack, Circular oraz Tag Bag.
Główny wątek wykorzystany w kolekcji akcesoriów MINI to motyw miejski. W nowej kolekcji znalazła się zdumiewającą liczba kombinacji różnych stylów i kolorów, dzięki czemu każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Kolekcja Pop Art zabiera nas w jesienno-zimową podróż po porach roku, pokazując obraz MINI w zaskakujących barwach: od jasnego „chewing-gum yellow”, poprzez electric blue, aż po brunatno-żółtą ochrę.
Kobiecą linię uzupełnia kolekcja „Not just a Tattoo”, gdzie fascynacja haftem ujawnia się w formie MINI, otoczonego koroną, wraz ze skrzydłami orła i wibracjami rocka. „Not just a tattoo” to linia najbardziej wyjątkowa i wyróżniająca Cię z tłumu.
Ostatnią typowo kobiecą linią jest MINI BAG – niewielka kolekcja delikatnie polakierowanych torebek – małych rozmiarem, wielkich stylem.
Mężczyźni także mogą znaleźć coś dla siebie. Paradę stylu otwierają torby w odważnej kolorystyce, pasującej do linii ubrań MINI Street Wear. Częścią widowiska mody jest też triumfator ostatniego sezonu, linia Badge, uzupełniona dodatkowymi modelami. Na scenie jest też skórzany Edge – wyrafinowana linia toreb MINI, wykonana z najbardziej luksusowych materiałów z całej kolekcji.
Biznes w stylu MINI.
Dla świata biznesu, pamiętając jednak o brytyjskich korzeniach MINI, przygotowano najbardziej elegancką linię Black Jack. Asymetryczne elementy na torbach przypominają słynny „Union Jack”, jednak tym razem w bardzo eleganckim i surowym czarnym kolorze.
Kolekcję męską dopełnia linia Circular, którą cechuje praktyczność i łagodna kolorystyka. Na samym końcu jest wreszcie Tag Bag – kolekcja dla młodych i energicznych, z wykończeniami imitującymi wojskowy kamuflaż. Ten sam motyw znajduje się również w środku Tag Bag. Wszystkie torby z linii Tag Bag mają żakardowy pasek na ramię, który jest doskonałym dopełnieniem ich niepowtarzalnego stylu.
2008-03-10