Na rozpoczynającym się 28 września salonie w Paryżu, producent ze Stuttgartu pokaże cztery nowości: Porsche 911 Targa 4 (S), ekstremalnie sportową wersję 911 GT3 RS, oraz model Cayman i Boxster (S) z nowymi silnikami.
Po raz pierwszy w historii Porsche pojawi się model 911 Targa i Targa S z permanentnym napędem na cztery koła i poszerzonym o
Miesiąc
potem do zamożnych i żądnych wrażeń klientów trafią pierwsze
egzemplarze modelu GT3 RS. Ten wariant przeznaczono do użytku w
zasadzie tylko na torze, bo tylko tam można w miarę bezpiecznie poznać
prawdziwe możliwości tego auta. A są one niemałe. Rozkręcający się do
absurdalnie wysokich 8400 obr/min, silnik o pojemności
„już” przy 7400 obr/min. Biorąc pod uwagę niższą o kilkadziesiąt
kilogramów masę od „seryjnej” 911-tki, gwarantuje to niezapomniane
chwilę spędzone za kierownicą i wrażenia nie mniejsze od przeciążeń
osiąganych na zakrętach.
Zdecydowanie
rozsądniejszym i tańszym wyborem, będzie Boxster i Boxster S z nowymi
silnikami, których światowa premiera odbędzie się w Paryżu.
Nowy silnik
(pięć koni więcej w stosunku do poprzedniego modelu). Maksymalny moment
obrotowy wynosi 273 Nm, zmniejszyło się także zużycie paliwa, które
według Porsche wynosić ma jedynie
W przypadku Boxstera S, pojemność skokową zwiększono z 3,2 do
Wprowadzony do sprzedaży 29 lipca, model Cayman zostanie zaprezentowany z nowym silnikiem
Nowe modele przedstawi osobiście Dr. Ferry Porsche – szef koncernu, na konferencji prasowej, która odbędzie się 30 września.
2006-09-19